فرماندار چرداول اعلام کرد
فرماندار چرداول گفت:در این سیلاب ها بیشترین آسیب به زمین های کشاورزی و شالیزارها وارد شده که کارشناسان فنی از روز گذشته پیگیر برآورد میزان خسارت وارده هستند تا پس از انجام کارهای کارشناسی، میزان نهایی خسارت به مدیریت بحران استان ایلام اعلام شود.
کد خبر: ۱۲۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 01 November 2015
فرماندار چرداول میزان خسارت و آسیب های ناشی از باران و سیلاب اواخر هفته گذشته در این شهرستان را 530 میلیارد ریال اعلام کرد و از احتمال افزایش خسارت ها خبر داد.
به گزارش تابناک ایلام ،پرویز کولانی بااعلام این خبر گفت: بارش های بی سابقه باران در طول هفته گذشته و وقوع سیل به تاسیسات و زیر ساخت های شهرستان بویژه زمین های کشاورزی، ابنیه، راه های عشایری و روستایی، تاسیسات شهری، منازل مسکونی و تجاری و پل ها خسارات فراوانی وارد کرده است.
وی افزود: در این سیلاب ها بیشترین آسیب به زمین های کشاورزی و شالیزارها وارد شده که کارشناسان فنی از روز گذشته پیگیر برآورد میزان خسارت وارده هستند تا پس از انجام کارهای کارشناسی، میزان نهایی خسارت به مدیریت بحران استان ایلام اعلام شود.
کولانی تاکید کرد: همه راه های مواصلاتی و روستایی در این شهرستان باز است و رفت و آمد جریان دارد ولی شبکه آب روستاهای چم قوله، چشم کبود، غریب، هلسم و پله کبود همچنان قطع است و آبرسانی بصورت سیار انجام می شود.
وی یادآور شد: نیروهای امدادی و خدماتی هم اینک در این مناطق مستقر هستند تا در اسرع وقت مشکل آب آشامیدنی این روستاها حل شود البته مناطق شهری و روستاهای شهرستان مشکلی از بابت قطع آب، برق، گاز و تلفن ندارند.
وی گفت: کمیته ارزیابی خسارت در این شهرستان فعالیت خود را از روز گذشته آغاز کرده و نتیجه بررسی ها و بازدیدهای فنی در اسرع وقت به مدیریت بحران استان ایلام اعلام می شود.
فرماندار چرداول با تقدیر از همراهی و همکاری مردم و نهادهای خدماتی و اعضای ستاد بحران در راستای خدمت رسانی مناسب به مردم در طول هفته گذشته گفت: با توجه به بارندگی های پیش رو در هفته جاری تمهیدات لازم فراهم شده و دستگاه های عضو ستاد بحران آماده باش هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار