دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز استان کرمانشاه از سلاح زیستی به عنوان یکی از اصلی ترین سلاح های دشمنان برای ضربه زدن به یک جامعه یاد کرد و گفت: سلاح زیستی از بمب و موشک هم خطرناک‌تر است.
کد خبر: ۱۲۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 31 October 2015
دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز استان کرمانشاه از سلاح زیستی به عنوان یکی از اصلی ترین سلاح های دشمنان برای ضربه زدن به یک جامعه یاد کرد و گفت: سلاح زیستی از بمب و موشک هم خطرناک‌تر است.

سجاد احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، خطر محصولات تغییر ساختار یافته را حتی خطرناک تر از بمب و موشک دانست و گفت: این نوع از محصولات غذایی با آسیب پذیر کردن انسان ها حیات یک جامعه را به مخاطره می اندازند.

احمدی تغییر ژن را اساس تولید محصولات تراریخته دانست و گفت: مشخص نیست در تولید این نوع از محصولات از چه موادی و چگونه برای تغییر بافت ژنی آنها استفاده  شده و لذا استفاده از آنها می تواند مشکل ساز باشد.

دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز استان کرمانشاه افزود: تغییر ساختار ژنتیکی محصولات می تواند توام با خطرناک کردن آنها باشد، چراکه در پی دستخوش تغییرات شدن بافت طبیعی محصولات، مصرف آنها می تواند سلامت انسان ها را به مخاطره بیاندازد.

احمدی گفت: بر اساس آمار های موجود درصد بالایی از شیوع بیماریهای مختلف و حتی بروز سرطان ها را می توان به مصرف مواد غذایی مرتبط دانست.

وی با تاکید بر اینکه باید در تولید و مصرف محصولات تراریخته احتیاط شود، گفت: محصولات تراریخته محصولاتی هستند که تغییراتی از نظر کیفیت، مزه، طعم، عملکرد و... در بافت ژنتیکی آنها اتفاق افتاده باشد

وی افزود: بافت طبیعی محصولات متناسب با ساختار ژنتیکی بدن انسان ها طراحی شده است و هرگونه دست‌کاری ژنتیکی می تواند خطراتی را متوجه سلامت مصرف کنندگان آن محصولات کند که البته این اقدام می تواند هدف دار بوده و از سوی دشمنان برنامه ریزی شده باشد.

احمدی با بیان اینکه امروز جنگ زیستی مطرح است، از سلاح زیستی به عنوان یکی از اصلی ترین سلاح های دشمنان برای ضربه زدن به یک جامعه یاد کرد و بر لزوم کنترل غذا از مزرعه تا سفره تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار