آمریکایی‌ها با نفوذ در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و منطقه ای می‌خواهند محتوای انقلاب اسلامی را تغییر دهند که البته در این میان گروه‌های سهل اندیش و بی‌بصیرت آنان را یاری می‌دهند.
کد خبر: ۱۲۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 30 October 2015
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه روز 13 آبان تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود هنوز هم بایدراهپیمایی 13 آبان به خوبی برگزار شود و روحیه استکبار ستیزی ملت ایران به گوش جهانیان برسد که ملت ایران بیدار بوده و از آمریکا متنفر و بیزار است.

وی گفت: یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی ایران استکبار‌ستیزی است، آمریکا به دنبال پروژه نفوذ در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و منطقه ای است و خطر نفوذ آمریکا از منظر رهبر معظم انقلاب، تهدیدی بزرگ و نقشه اصلی دشمن می باشد.

خطیب جمعه قم افزود: عده ای درصدد انجام اقداماتی برای نفوذ آمریکا در کشور هستند این افراد با بزک کردن چهره شیطانی آمریکا که از ابلیس بدتر است و می خواهند به عنوان فرشته وانمود کنند راه نفوذ را مهیا می سازند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اعتقادزدایی از سیاست را یکی دیگر از راهکارهای نفوذ دشمنان دانست و تصریح کرد: راه دیگر نفوذ آمریکایی‌ها، القای عبور از انقلاب است که لازمه آن، پیوستن به جامعه جهانی است که البته منظورشان از جامعه جهانی آمریکا و چند کشور مستکبر است.

وی با اشاره به ناتوانی دولت آمریکا در حل مشکلات خود بیان کرد: بروز ناتوانی آمریکا در حل مشکلات منطقه‌ای برای مردم این کشور اثبات شده است و مشکلات کشورهای منطقه نظیر سوریه و عراق برای آمریکا بسیار گران تمام شد که این موضوع سبب شده کسی آمریکا را ابر قدرت نمی‌داند.

آیت الله سعیدی افزود: لازم است در شرایط کنونی به وضعیت حال حاضر آمریکا و جمهوری اسلامی در منطقه بپردازیم؛ با نفوذ معنوی جمهوری اسلامی و حمایت عملی از جریان مقاومت اسلامی، تعادل روحی و فکری آمریکایی‌ها بهم خورده و همچنین وجود ابهام سیاسی امنیتی برای آنها به صورتی است که گزینه‌های واضحی برای بحران‌های موجود ندارند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهداف آمریکا از نفوذ به کشورمان تصریح کرد: حمایت از گروه‌های تکفیری و قطب‌بندی جدید منطقه‌ای با حفظ کامل رژیم صهیونیستی و ایجاد فشار بر جمهوری اسلامی برای تغییر محتوای انقلاب اسلامی از جمله اقدامات آمریکا برای مقابله و نفوذ در کشورمان است.

وی خاطرنشان کرد: ما به آمریکا که به فکر تغییر محتوای انقلاب و تغییر ذائقه ایران از طریق جریان سهل اندیش برای بصیرت است،هشدار می دهیم که رهبرمعظم انقلاب با هوشمندی با قدرت و بصیرت راه نفوذ آمریکا را سد خواهد کرد.

خطیب جمعه قم در خصوص راهبردهای ایران در منطقه عنوان کرد: حفظ قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان به ویژه اقتدار موشکی ایران و حفظ اتحاد داخلی در برابر استکبار و ایجاد نظم منطقه ای با محوریت مقاومت و اسلام ناب محمدی و حرکت به سمت نابودی رژیم صهیونیستی و ممانعت از نفوذ آمریکا در کشور و مدیریت ارتباط با کشورهای نطقه با حکمت و مصلحت می باشد.

وی افزود: این موضوع را همگان بدانند که آمریکا خیری را برای ملت‌های مسلمان نمی‌خواهد، عمل به ارزش‌های اسلامی و اجرای اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با نفوذ آمریکا و مقابله با این دولت ظالم است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار