مصلح با بیان اینکه ساماندهی باغ‌شهری‌ها جایگزین تخریب شود،اینکه برخی باغ‌شهری‌ها تخریب شده و برخی تخریب نشوند دور از تدبیر است و مسئولان باید به جای تخریب این باغ‌ها به فکر ساماندهی آنها باشند.
کد خبر: ۱۲۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 30 October 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین ادیان الهی است و باید دستورات قرآن و اسلام را در زندگی اجرا کنیم.

وی با اشاره به هشتم آبان، سالروز شهادت حسین فهمیده افزود: شهید فهمیده با شجاعت و ایثار و ولایت‌مداری در راه اسلام و ایران به شهادت رسید و الگویی برای نوجوانان ایران اسلامی است.

امام جمعه برازجان به 13 آبان و مناسبت‌های این روز اشاره کرد و یادآور شد: تبعید امام خمینی (ره)، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و سالروز مبارزه با استکبار جهانی از جمله رویدادهای این روز است و باید این روز را گرامی بداریم.

مصلح به شعار مرگ بر آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا غیر قابل اعتماد، عهدشکن و ناقض حقوق بشر است و خوی استکباری و جنگ‌افروزی دارد و دموکراسی دروغین و تروریست‌پرور است و شعار «مرگ بر آمریکا» زبان مشترک همه کشورهای ضد استکباری است.

وی بر لزوم مشارکت در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و اظهار داشت: پیام راهپیمایی 13 آبان این است که اگر آمریکا در برجام خلف وعده کند، ایران اسلامی محکم و استوار می‌ایستد.

امام جمعه برازجان در ادامه به اهمیت شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: دشمن از راه‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ... قصد نفوذ دارد که نفوذ فرهنگی خطرناک‌ترین است و باید با تقویت فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

مصلح به تایید حکم اعدام شیخ نمر روحانی برجسته عربستان اشاره کرد و افزود: اجرای این حکم اعدام، موجب می‌شود که خشم و نفرت مردم بیشتر شود و پیامدهای وخیمی برای آل سعود دارد.

وی در ادامه به وضعیت باغ شهری‌های برازجان و دشتستان اشاره و تصریح کرد: قبل از ایجاد باغ‌شهری‌ها باید از ایجاد آنها جلوگیری می‌شد؛ الان باغ‌شهری‌ها دارای سند ملکی و مجوز آب و آبیاری قطره‌ای هستند و مقصر اصلی کسانی هستند که مجوز را صادر کردند.

امام جمعه برازجان بیان کرد: خیلی از زمین‌ها، سنگلاخ و غیر قابل استفاده بودند که با صرف هزینه بسیار زیادی مسطح و قابل استفاده شده‌اند و با این هزینه‌ها تخریب آنها صلاح نیست.

مصلح با بیان اینکه ساماندهی باغ‌شهری‌ها جایگزین تخریب شود، گفت: اینکه برخی باغ‌شهری‌ها تخریب شده و برخی تخریب نشوند دور از تدبیر است و مسئولان باید به جای تخریب این باغ‌ها به فکر ساماندهی آنها باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار