مدیر کل امور عشایری ایلام گفت:
وقوع سیل و بارش شدید ادر و وسایل زندگی هفت خانوار عشایری را با خود برد و خسارت زیادی به آنها وارد کرد.
کد خبر: ۱۲۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 29 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، مدیر کل امور عشایری ایلام گفت: وقوع سیل و بارش شدید ادر و وسایل زندگی هفت خانوار عشایری را با خود برد و خسارت زیادی به آنها وارد کرد.

علی سلیمی روز پنجنشبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این حادثه که در مناطق عشایری بانکول ایوان و میشخاص اتفاق دافتاد خوشبختانه خسارت جانی نداشت و همه اعضای این خانوارها در سلامت هستند.
وی با بیان اینکه ستاد بحران امور عشایری برای رسیدگی به وضعیت خانوارهای عشایری تشکیل شده است، یادآور شد: همچنین مسیر عشایری مهدی آباد – چالسرا نیز بخاطر وقوع سیل مسدود شده که نیروهای امدادی و عملیاتی در حال بازگشایی این مسیر هستند.
سلیمی تاکید کرد: تاکنون گزارشی از تلفات احشام عشایر مناطق مختلف استان بخاطر بارش شدید باران و وقوع سیل ارایه نشده است و نیروهای امدادی و عملیاتی امور عشایری در حال امداد رسانی به عشایر آسیب دیده هستند.
وی افزود: از قبل به خانوارهای عشایری استان ایلام اخطار و توصیه های لازم در خصوص نامساعد شدن شرایط جوی و احتمال وقوع سیل داده شده بود تا در هنگام کوچ پاییزه به مناطق قشلاقی از تردد و اتراق در کنار رودخانه ها و آبرفت ها خودداری کنند.
بارش شدید باران در 48 ساعت گذشته باعث جاری شدن سیل در بسیاری از مناطق شهری و روستایی استان ایلام و بروز مشکلاتی برای مردم شد./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار