کد خبر: ۱۱۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰ 28 October 2015
رشت - ایرنا - در جریان رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و صنعت ساری با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت و با حضور حدود 500 تماشاگر و زیر بارش شدید باران برگزار شد .
در جریان این دیدار ، ابتدا تیم فوتبال صنعت ساری به گل برتری دست یافت و مجتبی نوروزی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه هشت، تنها گل تیم صنعت ساری را به ثمر برساند تا این تیم با برتری نیمه اول را به پایان برساند .
اما در نیمه دوم تیم فوتبال سپیدرود رشت بر توپ و میدان مسلط بود و توانست در دقیقه 68 توسط سید هادی موسوی به گل تساوی دست یاید و این دیدار سرانجام با همین نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
قضاوت این مسابقه را سعاد وفاپیشه با کمک های احمد کاظم لو و رامین بابایی به عهده داشتد که در جریان این دیدار ، عباس قاریان و مهدی فردادی از تیم فوتبال صنعت ساری و حامد حاجتی از تیم فوتبال سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند .
تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب این تساوی ، از چهار مسابقه 10 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول رده بندی گروه خود در رقابت های لیگ دسته دوم کشور قرار دارد .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها هستند.
تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها ، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور راه می یابند .

* حاشیه های دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و صنعت ساری
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و صنعت ساری در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته کشور به مصاف هم رفتند که مهمترین حاشیه این دیدار ، آسیب دیدگی محمد سیاهی دروازبان تیم صنعت ساری و انتقالش به بیمارستان بود .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی یکی از حملات تیم فوتبال سپیدرود رشت ، محمد سیاهی دروازبان تیم فوتبال صنعت ساری با یکی از مدافعان تیمش برخورد کرد که این برخورد، موجب آسیب دیدگی هر دو بازیکن شد .
البته آسیب دیدگی دروازبان شدیدتر بود و او برای لحظانی نیز بیهوش شد که این امر باعث ناراحتی بازیکنان دو تیم شد و یکی از بازیکنان تیم صنعت ساری نیز با دیدن این صحنه ، اشک می ریخت .
آسیب دیدگی شدید دروازبان صنعت ساری باعث شد تا تمامی نیمکت نشینان این تیم و مسئولان برگزاری این دیدار وارد زمین شوند که پس از آن، آمبولانس حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد تا دروازبان تیم صنعت ساری را به بیمارستان منتقل کند .
هنگامی که محمد سیاهی دروازبان تیم صنعت ساری را می خواستند با برانکارد داخل آمبولانس قرار دهند، او به هوش آمد و پس از دقایقی برای اطمینان از وضعیتش سوار آمبولانس شد و به یکی از بیمارستان های رشت منتقل شد که به هوش آمدن دروازبان تیم صنعت ساری، باعث خوشحالی بازیکنان ، نیمکت نشینان دو تیم و همچنین تماشاگران حاضر در ورزشگاه شد و البته حال این دروازبان مساعد گزارش شده است.
پس از خروج آمبولانس از ورشگاه شهید عضدی رشت و به دلیل نبود آمبولانس دیگری، این بازی متوقف شد تا پس از دقایقی با ورود یک آمبولانس دیگر، این بازی با بیش از هفت دقیقه تاخیر ادامه یافت .
بهزاد داداش زاده مربی گیلانی و اهل شهرستان رشت، هدایت تیم فوتبال صنعت ساری را بر عهده داشت. او سابقه بازی در تیم های فوتبال استقلال رشت ، پرسپولیس تهران و استقلال تهران را در کارنامه ورزشی خود دارد .
بارش باران که از صبح امروز (چهارشنبه) در رشت آغاز شده ، هنگام برگزاری این مسابقه شدت گرفت به طوری که فقط حدود 500 تماشاگر به ورزشگاه شهید عضدی رشت آمده بودند تا از نزدیک شاهد تماشای این دیدار باشند .
با توجه به بارندگی بسیار شدید ، دو تیم در آغاز نیمه دوم با پیراهن های دوم خود وارد زمین مسابقه شدند تا بتوانند دقایقی با لباس های خشک به مسابقه ادامه دهند البته بارش باران و لغزنده بودن زمین بازی ، روی کیفیت این مسابقه تاثیر منفی گذاشته بود .
به هر حال تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از سه پیروزی متوالی ، در دیدار چهارم خود برابر تیم فوتبال صنعت ساری متوقف شد اما با کسب 10 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار