کد خبر: ۱۱۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 28 October 2015

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 105 کیلوگرم تریاک جاسازی شده از یک دستگاه خودرو سانتافه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بخش‌علی کامرانی صالح با اعلام این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پی رصد اطلاعاتی از فعالیت باندهای توزیع مواد مخدر از انتقال یک محموله مواد مخدر تریاک از یکی از استان‌های جنوبی کشور به استان البرز مطلع شدند.

وی ادامه داد: با تشدید اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که فردی به نام «م» قرار است یک محموله مواد مخدر از نوع تریاک را با استفاده از یک‌دستگاه خودروی سانتافه برای فروش و توزیع به استان البرز منتقل کند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: در ادامه تحقیقات تکمیلی از نحوه چگونگی انتقال مواد و مسیرهای عبور خودرو حامل مواد مشخص شد که محموله فوق قبل از انتقال به استان البرز قرار است توقفی کوتاه در استان فارس داشته و سپس به سمت استان البرز حرکت کند.

وی بیان داشت: با توجه به این موضوع بلافاصله طی هماهنگی‌های صورت گرفته بین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس تمام محورهای مواصلاتی استان فارس تحت کنترل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: پس از شناسایی خودرو سانتافه حامل مواد مخدر، با سرعت عمل ماموران خودرو مذکور توقیف و در بازرسی از آن مقدار 105کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به‌طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار