مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل گفت: به هیچ وجه هدف‌گذاری ما صعود تیم شهرداری به لیگ برتر نیست بلکه حضور مقتدرانه در بالای جدول لیگ آزادگان است.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱ 27 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بابک پورپناهی عصر امروز در نشست مطبوعاتی مدیرعامل و سرمربی جدید تیم شهرداری اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما از زحمات سرمربی سابق این تیم محمدعلی ربیعی در همراهی و هدایت این تیم از لیگ دو به یک و خروج تیم شهرداری از وضعیت بحرانی سال گذشته قدردانی می‌کنیم و باید بپذیریم که تغییر مربیان نیز در عالم حرفه‌ای‌گری اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: به دلیل کسب نتایج ضعیف در فصل جاری و کسب تنها یک امتیاز از 18 امتیاز ممکن، ما اقدام به تغییر سرمربی تیم شهرداری کردیم تا روند متفاوتی را در این تیم داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل گفت: البته همه تقصیرها و گناهان را بر گردن کادر فنی و یا سرمربی نمی‌اندازیم ولی بر این باوریم که ما در سازمان و باشگاه در حد وسع و توان با همراهی خوب شهردار اردبیل و شورای شهر از این تیم حمایت کافی را انجام دادیم.

پورپناهی با بیان اینکه به هیچ وجه هدف ما صعود به لیگ برتر نیست بلکه ماندن مقتدرانه در لیگ آزادگان است، افزود: ما به نسبت سال گذشته بیشتر و بهتر تیم را پشتیبانی کردیم و تلاشمان بر این بوده تا بتوانیم نتایج خوب و قابل قبولی را به دست آوریم.

وی در مورد جذب اسپانسر برای تیم شهرداری اردبیل بیان کرد: ما هیچ کوتاهی و قصور در جذب اسپانسر انجام نمی‌دهیم بلکه تمام تلاشمان بر این است تا اسپانسر خوب برای این تیم جذب کنیم.

پورپناهی در مورد امکان جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دوم اضافه کرد: ما با پیشنهاد سرمربی جدید تیم شهرداری اردبیل در صورت نیاز بازیکنانی را که با شرایط تیم ما همخوانی داشته باشد، جذب می‌کنیم.

وی در مورد رویکرد باشگاه شهرداری مبنی بر حضور رایگان تماشاگران در ورزشگاه ادامه داد: در این زمینه نیز برخی موانع و مشکلات وجود دارد که انتظار می‌رود با همراهی تمام دست‌اندرکاران ورزش و فوتبال این استان، این موانع برطرف شده و تیم شهرداری با قوت و قدرت در لیگ دسته اول حضور پیدا کند.

پورپناهی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تیم شهرداری متعلق به تمام استان است و همه مسئولان باید این تیم را پشتیبانی کنند و قطعاً نقدهای سازنده نیز مورد قبول است اما نباید عده‌ای به دنبال تخریب و یا القا برخی از مسائل باشند که شدنی نیست.

وی با یادآوری اینکه این تیم امروز نیاز به آرامش و امنیت روانی بیشتر دارد، اظهار کرد: باید هیئت فوتبال استان، ورزش و جوانان و سایر نهادها این باشگاه را کمک کنند تا تیم شهرداری با روحیه بیشتر در مسابقات حاضر باشد.

پورپناهی در مورد انتخاب سرمربی جدید افزود: با نظر کمیته فنی از بین پنج گزینه بومی و پنج گزینه غیربومی برای سرمربیگری تیم شهرداری اردبیل، در نهایت بالاترین امتیاز به محمد احمدزاده تعلق گرفت تا بالاخره ما قراردادمان را با این مربی کار بلد و موفق انجام دهیم.

وی بیان کرد: مبلغ قرارداد ما با سرمربی جدید پایین‌تر از رقم سرمربی سابق است و البته در این انتخاب ما به کمیته فنی اختیارات تام دادیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنند.

پورپناهی مدت قرارداد این مربی را تا پایان فصل اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم با روند رو به رشدی که در فوتبال شهرداری به وجود می‌آورند، قرارداد این مربی تمدید شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل اضافه کرد: به هیچ وجه ما قصد دامن زدن به برخی حواشی و یا بازگو کردن اسرار باشگاه را نداریم به طوریکه برخی اتفاقات در این باشگاه افتاده که به هیچ وجه حاضر نیستیم آن را بازگو کنیم.

وی با قدردانی از شهردار اردبیل و اعضای شورای شهر در حمایت از این تیم اظهار کرد: 25 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده و ما حتی پاداش بازیکنان و سایر امکانات را در حد وسع و توان فراهم کردیم تا این تیم در بهترین شرایط بازی‌های خود را انجام دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار