مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: سه دستگاه دیزل ژنراتور دراین هفته در لرستان رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۲ 26 October 2015

 به گزارش تابناک ،حمیدرضا کرموند پیش از ظهر یکشنبه در جلسه پدافند غیرعامل استان از اجرای مانور مشترک با استان های معین لرستان در هفته پدافند غیرعامل خبر داد و اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب لرستان با هماهنگی استان های اصفهان، مرکزی، خوزستان، کرمانشاه، همدان و ایلام مانور مشترکی برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این مانور به صورت ملی در ششم آبان ماه برگزار می شود عنوان کرد: این مانور شامل جوانبی همچون نشت گاز کلر، آتش سوزی پودر کلر، قطع برق و قطع آب بوده که با همکاری سازمان آموزش و پرورش، هلال احمر، فوریت های پزشکی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و آتش نشانی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان رونمایی از دستگاه بسته بندی آب برای مواقع اضطراری و رونمایی از سلول های خورشیدی تامین کننده برق تصفیه خانه آب را از برنامه های این شرکت در هفته پدافند غیرعامل دانست و افزود: همچنین سه دستگاه دیزل ژنراتور دراین هفته رونمایی خواهد شد.

کرموند بیان داشت: تامین و استقرار ۱۴ دستگاه دیزل ژنراتور سیار و تامین هشت دستگاه دیزل ژنراتور ثابت در تاسیسات شرکت آب و فاضلاب همچنین نصب ۹ دستگاه چنج آور برای دو سویه کردن برخی تاسیسات آب و فاضلاب استان از اقدامات پدافندی این شرکت بوده است.

وی اضافه کرد: دو دستگاه الکترولیز نمک طعام در خرم آباد نصب شده که این دستگاه ها از نمک طعام کلر استحصال کرده و ضریب ایمنی بالایی دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه به منظور تامین آب شرب شهرها چاه هایی حفر شده است ادامه داد: در مجاورت شهر پلدختر چاهی به عمق ۳۲۰ متر حفر شده که می تواند منبعی به منابع تامین آب شرب این شهر اضافه کند همچنین در مجاورت شهر معمولان نیز هفته آینده چاهی حفر خواهد شد.

کرموند تدوین نظام نامه پدافند غیرعامل در شرکت آب و فاضلاب لرستان را از اقدامات این شرکت در بحث پدافندی دانست و افزود: در راستای اقدامات پدافندی سه دستگاه موبایل ماهواره ای نیز توسط این شرکت خریداری شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار