مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت : با اجرای آبرسانی به ۲ روستای گراب خوشادول و سیاب درویش ملکشاهی ۳۹خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۱۹ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰ 13 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد محمدی بیان داشت : پروژه‌های جهاد آبرسانی در این استان پیشرفت ۷۳.۹ درصدی برخوردار است و تدوین برنامه زمان‌بندی دقیق برای انجام و اتمام سایر پروژه‌های جهاد آبرسانی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود : تامین آب پایدار این ۲ روستا از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی است که از توان و ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در این پروژه استفاده شده است.

محمدی ادامه داد : تامین آب روستای "سیاب درویش" در سال‌های گذشته از محل چشمه فصلی بود که در ایام گرم سال به علت خشک شدن چشمه، آب این روستا از طریق آبرسانی سیار تامین می‌شد که با اجرای سه کیلومتر خط انتقال از مسیر کوهستانی و صعب عبور، اهالی این روستا از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای آبرسانی به روستای گراب خوشادول، سه کیلومتر خط انتقال آب، یک باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی و یک باب مخزن ۱۰ متر مکعبی فشار شکن( تعدیل فشار) اجرا شده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار