استاندار بوشهر گفت: برای تثبیت وضعیت مالکیت اراضی شهرها، روستاها، منابع طبیعی و ملی طرح کاداستر شهری استان بوشهر اجرا و این طرح در اراضی ملی و کشاورزی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 23 October 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری، ظهر امروز درنشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه خدمات پستی در ابعاد گوناگون توسعه و گسترش یافته است اظهار داشت: اکنون خدمات پستی به فناوری‌های نوین مجهز شده که این مهم ضمن کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت ارائه خدمت در شفاف سازی روابط تاثیر مهمی دارد.

سالاری با تاکید بر فراهم کردن فضای سرمایه‌گذاری دراستان بوشهر افزود: این استان دارای فرصت‌ها و ظرفیت‌های مهمی است که برنامه‌ریزی لازم در راستای جذب سرمایه‌گذار انجام شود.

وی با اشاره به نقش مهم دولت الکترونیک در تسریع خدمات در ابعاد گوناگون تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه طرح نشانی استاندارد مکان محور در استان بوشهر با انتخاب مشاور در حال اجرا است که این مهم ظرفیت مهمی در استان در راستای برنامه‎ریزی و افزایش خدمات به شهروندان ایجاد می‎کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه نشانی استاندارد مکان محور نقشه جدید استان را تدوین می‌کند گفت: در راه‌اندازی این سامانه تمام دستگاه‌های اجرایی استان اطلاعات حوزه کاری خود را تدوین و بر روی این سامانه بارگذاری می‎کنند که در تسریع تصمیم‌گیری‌ها نقش مهمی دارد.

سالاری، بااشاره به اینکه طرح کاداستر دراراضی کشاورزی، ملی و منابع طبیعی استان بوشهر در حال اجرا است افزود: این طرح که از ابعاد گوناگون دارای اهمیت خاصی است زمینه‌ای در تعیین وضعیت مالکیت اراضی فراهم می‌کند که زمین‌های مزروعی، روستایی و منابع طبیعی در بر می‎گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح کاداستر شهری در استان بوشهر اجرا شده گفت: باید این مهم به روز رسانی شود تا با دیگر دستگاه‌های اجرایی خدمات به صورت هماهنگ ارائه شود.

استاندار بوشهر با اشاره به آغاز طرح مطالعاتی آمایش سرزمینی استان بوشهر بیان کرد: با تکمیل این طرح براساس فرصت‎های گوناگون توسعه استان بوشهر صورت می‎گیرد که ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری یکی از مزیت‎های این آمایش است.

سالاری از اجرای طرح توسعه منظومه‌های روستایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح که با مشارکت سازمان بنیاد مسکن اجرا می‌شود درآن اولویت‎ها و فعالیت‎های اجرایی در روستاها مشخص می‎شود.

وی با اشاره به اجرای زیر ساخت‌های ارتباط الکترونیکی دستگاههای اجرایی استان بوشهر بیان کرد: با اجرای شبکه فیبرنوری تمامی دستگاهای اجرایی در شهرها و روستاها به هم متصل می‎شوند که در خدمات رسانی به مردم و توسعه با کمترین هزینه  نقش دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برای اجرای زیر ساخت‌های ارتباط الکترونیکی استان بوشهر 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌شود خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ضمن افزایش تبادل اطلاعات وکاهش هزینه‌ها در ارائه امنیت اطلاعات موثر است.

سالاری باتاکید بر اطلاع رسانی در بهره‌مندی مردم از خدمات پست الکترونیکی گفت: هرچند استان بوشهر در خرید اینتزنتی روستایی در کشور رتبه نخست دارد ولی برای افزایش اطلاع رسانی دراین راستا باید تلاش شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار