امروز جهان به عمق پلیدی رژیم صهیونیستی پی برده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸ 05 April 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: استاندار فارس، با اشاره به اوج گیری جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: امروز جهان بیش از هر زمان دیگری به عمق پلیدی این رژیم جعلی پی برده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز افزود: شاید بتوان گفت که تا قبل از این وحشی گری‌های این رژیم سفاک تعداد محدودتری از مردم دنیا از این میزان پلیدی اطلاع داشتند و شاید خود ما هم تا این میزان نسبت به پلید و جنایتکار بودن این رژیم واقف نبودیم، اما حوادث و جنایت‌های اخیر همه چیز را آشکار کرد.
وی ادامه داد: به جرات می‌توان گفت که حوادثی که طی ۶ ماه گذشته به ویژه در غزه اتفاق افتاده در طول تاریخ بی سابقه است و شاید بتوان گفت مشابه آن فقط در دوران جنگ‌های صلیبی و چنگیز اتفاق افتاده است.
نماینده عالی دولت در فارس اظهار کرد: این حوادث تکرار تاریخ است، اما وقتی این سختی‌ها به اوج برسد خداوند وعده داده که به دنبال این سختی‌هایی که مردم تحمل می‌کنند، روز‌ها و ماه‌های آتی ایام پایانی عمر رژیم صهیونیستی خواهد بود.
ایمانیه، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم شیراز در راهپیمایی روز قدس افزود: امروز شاهد حضوری بسیار پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته هستیم و می‌بینیم که مردم مصمم‌تر از سال‌های قبل به صحنه آمده‌اند که این حضور بیانگر اوج شناخت و معرفت این مردم است، که هرزمان که احساس می‌کنند حضورشان لازم است و می‌تواند به جریان سازی یک حرکت ضد ظلم جهانی کمک کنند با سلایق مختلف در صحنه حاضر می‌شوند.
وی گفت: حتی برخی مشکلات از جمله مسائل معیشتی هم مانع حضور نمی‌شود و مردم این مسائل را کنار می‌گذارند و غیرت مندانه به میدان می‌آیند و این حضور وظیفه ما مدیران را سنگین‌تر می‌کند و ما خود را مدیون می‌دانیم و موظفیم به این مردم شریف خدمت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار