استاندار خوزستان با صدور پیامی، مردم را برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶ 04 April 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب با صدور پیامی، مردم را برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این پیام آمده است: حضرت امام خمینی (ره) با ابتکار نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، ظرفیت‌سازی جهان اسلام برای شکل‌گیری جبهه فراگیر ضد صهیونیستی و فراهم آوردن بسترهای لازم برای محو غده سرطانی اسرائیل از صفحه روزگار را هدف قرار داده بودند. انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان، نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می‌اندیشد و هرگز در درون مرزهای خود زندانی نخواهد شد. مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایت‌های اشغالگران قدس، جایگاهی ویژه در تحریک و بیداری مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان داشته است. اعتراض بی‌سابقه و خودجوش جهانی از شرق آسیا تا آمریکای لاتین علیه آن رژیم و تظاهرات مردمی از جمله در اروپا و در انگلیس که خاستگاه اصلی این شجره خبیثه بود و دفاع آنان از مقاومت اسلامی غزه و از مقاومت اسلامی لبنان قابل توجه است.

در این پیام گفته شده است: بی‌گمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال، آحاد مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی استان خوزستان، همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی، پرشورتر و کوبنده‌تر از همیشه، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و عظیم‌الشان و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، جنایات اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و به ویژه مردم غزه که این روزها آماج حملات بی‌رحمانه رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی قرار گرفته‌اند، به جهانیان نشان خواهند داد.

در این پیام بیان شده است: اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم شریف در ماه پربرکت رمضان و گرامی‌داشت روز جهانی قدس از آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان خوزستان دعوت می‌نمایم تا همگام با سایر مردم در سراسر میهن عزیز اسلامی، بار دیگر در صفوفی به هم فشرده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند و از ایزدمنان، سربلندی و پیروزی مسلمین جهان در همه عرصه‌ها، نابودی رژیم اشغالگر قدس، احیا آزادی و آرامش مظلومان جهان بالاخص مردم ستمدیده فلسطین و ظهور هر چه نزدیک‌تر منجی بشریت، قائم آل محمد حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) را مسئلت می‌نمایم.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار