استاندار خوزستان گفت: از ۲۲ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان ۱۵ مورد از طریق تامین روشنایی، استقرار چراغ‌گردان و سایر اقدامات و تمهیدات برطرف و ایمن‌سازی شده است تا حوادث مربوط به سفرهای نوروزی کاهش یابد.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷ 19 March 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب سه شنبه در نشست خدمات سفرهای نوروزی استان بابیان اینکه خوشبختانه خوزستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است اظهار کرد: باتوجه به تجربیات اربعین و راهیان نور، امیدواریم امسال مسافران نوروزی بتوانند از فضای خوب بهاری، مناظر طبیعی و مراکز زیارتی استان بهترین استفاده را داشته باشند.

وی افزود: طی جلساتی که برای خدمات سفرهای نوروزی برگزار شده است فهرست کاملی از تمامی مواردی که باید پیگیری شود تهیه کردیم و هر یک در جلسات مطرح و تصمیم‌گیری شد.

حسینی محراب ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از جاده‌های استان از استانداردهای لازم برخوردار نیستند؛ گروه‌هایی از پلیس راه، هلال احمر، راهداری و سایر دستگاه‌ها مستقر کردیم و از ۲۲ نقطه حادثه‌خیز ۱۵ مورد از طریق تامین روشنایی، استقرار چراغ‌گردان و سایر اقدامات و تمهیدات برطرف و ایمن‌سازی شده است تا حوادث از این طریق کاهش یابند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: همه الزامات و تدارکات در رابطه با گردشگری در بخش‌های روستایی، دریایی، تاریخی، مذهبی و بازارچه‌های صنایع دستی در استان در دستور کار قرار گرفت، همچنین پذیرایی از مهمانان نوروزی از مبادی ورودی استان با سبک و سیاق فرهنگ بومی و توسط عشایر از سوی میراث فرهنگی، برنامه‌ریزی شد.

حسینی محراب عنوان کرد: یکی از بهترین جاذبه‌های خوزستان اروند است و بدین منظور لنج، قایق و کشتی‌های دریایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: فعالیت راهیان نور رسما از ۲۲ اسفند به پایان رسیده است اما یکی از جاذبه‌های استان یادمان‌های شهداست که هموطنان به شکل مستقل در این مراکز حضور پیدا کرده و زیارت می‌کنند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار