بخشدار دلوار با تاکید بر حمایت از مشاغل خانگی در دلوار گفت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت طولانی برای این مشاغل مورد تاکید قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 16 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالرضا عالی پور در بازدید از کارگاه‌های مشاغل خانگی دلوار با تاکید بر اهمیت تقویت اشتغال جوانان گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی بخش دلوار جزو اولویت‌های مسئولان این بخش است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و با بازپرداخت طولانی مدت برای ایجاد مشاغل خانگی در دستور کار قرار دارد و در سال جاری، شاهد ایجاد شغل در مناطق روستایی هستیم.

بخشدار دلوار خاطر نشان کرد: رفع موانع تولید و تقویت بازار مصرف تولیدات روستاییان از راهکار‌های مناسب برای حمایت از مشاغل خانگی بخش دلوار است.

عالی پور با تاکید بر اینکه باید از مشاغل خانگی و مورد نیاز مردم حمایت شود تصریح کرد: با تسهیل‌گری در صدور مجوز‌های مشاغل خانگی و حمایت از جوانان بخصوص جوانانی که در امر زیرساخت‌های مناسب با اشتغال مورد نیاز در روستا‌ها فعالیت می‌کنند، زمینه اشتغال پایدار و تسهیل خدمات‌رسانی به جامعه هدف فراهم می‌شود.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت کارگاه خانگی یخ‌سازی در روستای زیراهک گفت: با هماهنگی اداره کل صمت و همکاری بانک عامل، مشکلات این مجموعه نیز مرتفع می‌شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، بخشدار دلوار گفت: افزایش کیفیت تولیدات مشاغل خانگی، مورد توجه و تاکید قرار دارد و از تولیدکنندگان انتظار داریم با بهبود تولید و تقویت بسته‌بندی محصولات، بازار را در دست بگیرند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار