محور چالوس کندوان از 10 روز قبل به دلیل تعمیرات جاده ای مسدود شده بود،با تلاش ماموران اداره راه و ترابری و پلیس راه استان مازندران برای تردد هموطنان گرامی مجددا بازگشایی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ 14 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 24/12/1402 تقدیم حضور می گردد.

-------------------------------------

بازگشایی محور کندوان

رییس پلیس راه استان از بازگشایی محور چالوس – کندوان که به علت تعمیرات جاده به مدت 10 شبانه روز مسدود شده بود، خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری پلیس،سرهنگ یدالله جهانتاب در تشریح این خبر گفت : محور چالوس کندوان از  10 روز قبل به دلیل تعمیرات جاده ای مسدود شده بود،با تلاش ماموران اداره راه و ترابری و پلیس راه استان مازندران برای تردد هموطنان گرامی مجددا بازگشایی شده است.

-------------------------------------

رو شدن دست سارق منازل در محمودآباد 

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري  سارق منزل با 9 فقره سرقت در عمليات ماموران پلیس آگاهی خبر داد. 

سرهنگ " محمود حسین زاده" در تشریح این خبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پليس، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی محمودآباد در پی خبر واصله از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی به اینکه فردي مشکوک وارد حیاط منزلی در این شهرستان شد ، بلافاصله به محل اعزام شدند.

وي در ادامه گفت: متهم که به محض دیدن ماموران قصد فرار از محل را داشت با هوشياري و اقدام به موقع ماموران دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از اعتراف متهم دستگیر شده به 9فقره سرقت در بازجویی های دقیق پلیسی خبر داد و تصريح کرد: متهم پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي معرفی شد.

سرهنگ حسین زاده در پايان خاطر نشان کرد: پليس با تمام توان در مقابل سارقان و مخلان نظم و امنيت جامعه ايستاده است، و شهروندان نیز ضمن رعايت هشدار هاي انتظامي،موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

-------------------------------------

سارقان احشام در " شهرستان نور " دستگير شدند

گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامي شهرستان نور از شناسايي و دستگيري 2 سارق احشام و کشف 8 راس گاو سرقتي و اعتراف به 25 فقره سرقت در عمليات مأموران انتظامي اين فرماندهي خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "احمد اميني" در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظي، بررسي موضوع جهت شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار مأموران فرماندهي انتظامي شهرستان نور قرار گرفت.

وي در ادامه گفت: ماموران انتظامي با بررسي ميداني و انجام اقدامات تخصصي پليسي موفق به شناسايي 2 سارق در ارتباط با اين سرقت ها شده که پس از هماهنگي با مرجع قضائي در عملياتي ضربتي و هماهنگ، متهمان را در مخفيگاهشان دستگير و 8 راس گاو سرقتي نيز کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور تصريح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پليس و در تحقيقات به عمل آمده تا کنون به 25 فقره سرقت احشام در اين شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند.

سرهنگ اميني خاطر نشان کرد: پليس قاطعانه با مخلان نظم و آسايش شهروندان برخورد خواهد کرد و از مردم تقاضا داريم توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوک، موضوع را سريعاً از طريق تماس با شماره تلفن110به پليس اطلاع دهند.

-------------------------------------

دستگیری 18معتاد متجاهر و یک شرور چاقو کش در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان"ساری " از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر جهت پیشگیری از سرقت خبر داد و گفت: در اجراي این طرح 18معتاد دستگیرتحویل داده شدند.

سرهنگ"عبدالله حسن زاده"در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس،در این رابطه اظهار داشت: مأموران کلانتری های شهرستان"ساری" با همكاري ماموران پليس هاي تخصصي طرح جمع آوری معتادان متجاهر را به مدت 24ساعت و با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش شهروندان و پیشگیری از سرقت و دیگر جرائم و آسیب های اجتماعی اجرا کردند.

وی از اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه و محل تجمع معتادان خبر داد و  افزود: در اجرای این طرح ماموران پليس با هماهنگی مرجع قضائی با ورود به پاتوق معتادان متجاهر 18 نفر را دستگیر و به مرکز بازپروری تحویل دادند .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در خاتمه با اشاره به دستگیری یک از اوباش شهر ساری بلافاصله پس از چاقوکشی و مجروح ساختن یکی از شهروندان سخن به میان آورد و از شهروندان خواست: جهت برخورد با این گونه افراد و همچنین کسانی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در جامعه می کنند ، از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

-------------------------------------

کشف 16 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ازکشف 16 فقره ساختمان های نیمه کاره و دستگیری 4سارق حرفه ای در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی،مخفیگاه 4 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: متهمان پس از اعتراف به  16 فقره سرقت از ساختمانهای نیمه کاره با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دیلمی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

-------------------------------------

آزادسازي 8 هزار مترمربع از اراضي کشاورزي در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از آزادسازي و بازگرداندن زمین زراعی به چرخه کشاورزی به مساحت 8 هزار مترمربع  به ارزش 320 ميليارد ريال خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمودحسین زاده" در تشريح اين خبر بيان داشت: در اجراي طرح برخورد با ساخت و سازهاي غير مجاز در اراضي کشاورزي ، ماموران با کسب خبري مبني بر ساخت و سازهاي غيرمجاز در بخشي از زمين هاي کشاورزي شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي آن شهرستان قرار گرفت .  

وي از شناسایی 8هزار متر مربع زمین زراعی که بصورت غیر مجاز با حصار کشی تغییر کاربری و اقدام به ساخت و ساز شده بود،توسط ماموران خبرداد و افزود: ماموران با همکاری کارشناسان امور اراضي سازمان جهاد کشاورزي و با هماهنگی قضائي، با تخریب دیوار زمینهای زراعی و بناهای غیرمجاز، مجددا این زمینها را به چرخه کشاورزی وارد کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد تصريح کرد: کارشناسان سازمان جهاد کشاورزي، ارزش اراضي کشاورزی آزاد شده را بالغ بر 320میلیارد ريال برآورد کردند ،که در نهایت در این زمینه پرونده ای تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

-------------------------------------

دستگیری 2 کلاهبرداری و سارق مسلح در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگیری 2کلاهبردار حرفه ای و سارق مسلح و کشف 7 فقره کلاهبرداری خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس، سرهنگ " علی داداش تبار" در بيان جزئيات اين خبر گفت: ماموران در پی وقوع چند فقره جعل و کلاهبرداری با پیشنهاد قیمت بالا و ارائه چکهای جعلی از فروشنگان خودرو  های زانتیا و فروش این خودرها بصورت اوراقی در سطح شهرستان بابل و دیگر شهرهای استان ،بررسی موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی و پاسگاه لاله آباد شهرستان بابل با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، 2 کلاهبردار حرفه ای را با یک دستگاه خودروی زانتیا با پلاک جعلی شناسايی و  هردوی آنها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری ،یک دستگاه خودرو  زانتیا و 4 جفت پلاک جعلی خودرو از متهمان دستگیر شده ، گفت : ماموران پس از دستگیری متهمان پی بردند که آنها سابقه 7فقره جعل و کلاهبرداری از فروشندگان خودرو های زانتیا و اروراق نمودن این خودروها  داشته و به جرم سرقت مسلحانه در یکی از شهرستانهای استان نیزتحت تعقیب قضایی می باشند.

سرهنگ داداش تبار با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: شهروندان قبل از هرگونه معامله ای بویژه معامله خودرو از صحت و سلامت مدارک خودروها و همچنین هویت خریداران و فروشندگان آن با انجام استعلام از مبادی ذیربط مطمئن شوند تا مورد سوء استفاده افراد فرصت طلب قرار نگیرند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار