مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان مرکزی گفت: این استان در سالی که گذشت میزبان ۳۰ عنوان نمایشگاه عمومی و تخصصی بود.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ 11 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،«مهدی رمضانی» روز دوشنبه در نشست خبری با رسانه‌هاافزود: این نمایشگاه‌ها با عناوین سوغات، مبلمان، گل و گیاه و فضای سبز، اقوام و عشایر، صنعت و ماشین آلات صنعتی، تعاون، صنعت ساختمان، لوازم خانگی، پوشاک و منسوجات، خدمات کسب و کار، کشاورزی و نهادهای وابسته، یلدا، استمرار اشتغال ماندگار و فرش دستباف، خودرو و قطعات وابسته، کودک و نوجوان، ورزشی و تجهیزات ورزشی، اقتصاد مقاومتی با کمک صمت، اتاق اصناف و بازرسی برگزار شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ عنوان نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: امسال از نظر عنوان نمایشگاهی نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد و نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۲۲۸ درصد رشد ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: نصب ۱۲ هزار مترمربع تابلو تبلیغاتی، ۱۴ میلیون پیامک تبلیغاتی تصویری و صوتی و چاپ ۱۵۰ هزار برگ پوستر از خدماتی است که نمایشگاه برای معرفی، ارایه کرده است.

رمضانی افزود: ۲۵ نمونه فعالیت عملیات عمرانی در نمایشگاه بین‌المللی استان با هدف دسترسی و تسهیل در ارایه خدمات به مردم انجام شد.

وی بیان کرد: امید است سال آینده بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال از فعالیت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، سود به سهامداران این شرکت پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: اقداماتی در طرح توسعه نمایشگاه برای ایجاد و مکان استقرار صاحبان غرفه نمایشگاه در دستور کار است.

رمضانی افزود: ۴۰ عنوان نمایشگاه در سال آینده در برنامه نمایشگاه بین‌المللی استان مرکزی برنامه‌ریزی شده است.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در مسیر اصلی شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه‌اندازی شد.

محل دایمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در ارک دارای ۱۰ هزار مترمربع سالن نمایشگاهی مسقف، سه هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و ۱۲۰ هزار مترمربع پارکینگ ویژه غرفه‌داران و بازدیدکنندگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار