رییس‌جمهوری ضمن تقدیر از کارهای جهادی برای کمک به سیل‌زدگان، دستور پیگیری برای ترمیم و بهسازی جاده های تخریب شده در سبستان و بلوچستان را داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 07 March 2024

به گزارش تابناک، رئیس جمهور در جمع مردم سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اگر خانه‌ها درست ساخته نمی‌شد تخریب گسترده و تلفات فراوان داشتیم باید تشکر کرد از افرادی که در این منطقه خانه‌ها را با نگاه مهندسی ساخته‌اند ،خدا را شاکریم که مردم و خانه‌هایشان آسیب ندیدند.

وی افزود: بهسازی جاده‌ها بسیار مهم است از روحیه جهادی استاندار سیستان و بلوچستان وتیم مدیریتی استان تقدیر می‌کنم، وزیر راه پیگیری کند تا بهسازی جاده‌ها انجام شود.

تقدیر رییس جمهور از کمک های به موقع به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

رییس جمهور تصریح کرد: عمیقاً از رهبر معظم انقلاب تشکر می‌کنم به علت توجه دادن همه کشور به مسئله سیستان و بلوچستان، چابهار و دشتیاری و وضعیتی که وجود دارد نگاه معظم الله به مردم و امدادرسانی‌ها مورد تاکید قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: به عنوان طلبه خدمتگزار و دولتی که وظیفه خدمت به مردم را دارد خبر وقوع سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان را در الجزایر شنیدم بنابراین علاوه بر حضور جهادی استاندار این استان ، وزیر کشور را به منطقه سیل زده فرا خواندم تا دلم آرام بگیرد و لحظه به لحظه در جریان کار قرار بگیرم.

رییس جمهوری اسلامی ایران برای بازدید میدانی از مناطق سیل زده روز چهارشنبه به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار