فرمانده انتظامي شهرستان بابل در پايان ضمن بيان معرفي متهم دستگير شده به مرجع قضايي با تشکيل پرونده ، خاطرنشان کرد: پليس با اشراف اطلاعاتي اجازه نمي دهد قاچاقچيان موادمخدر در آرامش باشند،شهروندان نيز براي برقراري امنيتي مطلوب موارد مشکوک را به پليس 110 اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ 06 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خبرهای انتظامی مورخ 16/12/1402 جهت بهره برداری تقدیم حضور می گردد.


--------------------------------------------------

دستگيري عامل عرضه قرص و داروي غيرمجاز در "آمل" 

سرپرست انتظامي شهرستان آمل از دستگيري قاچاقچي دارو و کشف 40 هزار عدد قرص و دارو غيرمجاز در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسين کيان مهر" درباره جزئيات اين خبر، گفت: به منظور مقابله با قاچاق و جلوگيري از عرضه کالاهاي غيرمجاز سلامت محور، ماموران انتظامي کلانتري 13 شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتي از فعاليت يکي از عاملان  عرضه دارو  و قرص هاي غير مجاز در اين شهرستان با خبر شدند.

سرپرست انتظامي شهرستان آمل، افزود: ماموران با بررسي هاي همه جانبه موفق به شناسايي انبار و محل نگهداري دارو و کالاهاي غيرمجاز توسط متهم شدند.

سرهنگ کيانمهر، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي در بازديد از انبار متعلق به متهم در مجموع 40 هزار عدد انواع قرص و دارو هاي غير مجاز کشف کردند.

کيانمهر در ادامه بيان داشت: داروها و ساير کالاهاي خارجي که خارج از مقررات قانوني به داخل کشور قاچاق مي شوند، معمولا از سلامت کافي برخوردار نبوده و تهديدي جدي براي سلامت افراد جامعه را در پي خواهند داشت.

وي در خاتمه به افرادي که با سلامت جامعه در ارتباط هستند، توصيه کرد: ضمن خودداري از مصرف و عرضه کالاهاي خارجي خصوصا کالاهاي سلامت محور در صورت شناسايي سودجويان و قاچاقچيان کالا، مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 و يا ساير مراجع انتظامي و قضائي اعلام دارند.

--------------------------------------------------

Top of Form

Bottom of Form

توقيف خودروي حامل مواد افيوني در بابل 

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از شناسايي و توقيف يک خودروي سواري با يک کيلو و 500 گرم موادمخدر خبر داد . 

سرهنگ" علي داداش تبار" فرمانده انتظامي شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس ، در تشريح اين خبر بيان داشت : در پي کسب خبري مبني بر تهيه و توزيع مواد افيوني توسط فردي سودجو با يک دستگاه خودروي سواري ، پي گيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: تيم رسيدگي کننده پرونده پس از چند روز تحقيقات نامحسوس خودروي حامل مواد مخدر ار شناسايي و طي عمليات ضربتي آنرا توقيف و يک سوداگر حرفه اي مرگ را در حال توزيع موادمخدر دستگير کردند.

سرهنگ داداش تبار تصريح کرد: ماموران انتظامي در بازرسي از  خودروي توقيفي يک کيلو و 500 گرم موادمخدر از نوع حشيش  راکشف  کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل در پايان ضمن بيان معرفي متهم دستگير شده به مرجع قضايي با تشکيل پرونده ، خاطرنشان کرد: پليس با اشراف اطلاعاتي اجازه نمي دهد قاچاقچيان موادمخدر در آرامش باشند،شهروندان نيز براي برقراري امنيتي مطلوب موارد مشکوک را به پليس 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------------

Top of Form

Bottom of Form

دستبند پليس ساري بر دستان عاملان فروش مواد محترقه

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري 2فروشنده مواد محترقه در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده " در در تشريح اين خبر گفت: به منظور پيشگيري از آسيب هاي چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با فروشندگان مواد محترقه در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، تصريح کر: در اجراي اين طرح ماموران پايگاه اطلاعات موفق به شناسايي 2 عامل تهيه و توزيع مواد محترقه در اين شهرستان شدند .

وي، افزود: ماموران پس از هماهنگي هاي قضايي، در بازرسي ازمحل عرضه کالاهاي غير مجاز توسط اين متهمان7800 عدد مواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده با بيان اينکه به منظور ارتقاء امنيت شهروندان،کشف و جمع آوري مواد محترقه آتش زا در دستور کار پليس قرار دارد، از خانواده ها خواست:  با توجه به نزديک شدن به ايام پاياني سال، مراقبت بيشتري از فرزندان خود داشته باشند تا به دور از هر نوع حادثه دلخراش و در سلامتي کامل،سال نو را در کنار هم سپري کنند.

--------------------------------------------------

Top of Form

Bottom of Form

کشف خودروي سرقتي و دستگيري سارق در"آمل" 

سرپرست انتظامي شهرستان آمل، از کشف خودروي مسروقه و دستگيري سارق خودرو و محتويات داخل خودرو با 10 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " حسين کيان مهر"، در تشريح اين خبر گفت: بعد از دريافت خبري مبني بر سرقت خودرو و محتويات داخل خودرو در اين شهرستان ، بررسي موضوع بصورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: در اجراي اين ماموريت، کارآگاهان  پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي سارق را ش

ناسايي و در عملياتي ضربتي خودروي سرقتي را متوقف و سارق را دستگير کردند .

 سرهنگ کيانمهر، تصريح کرد: متهم در تحقيقات به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت محتويات خودرو در اين شهرستان نيز اعتراف کرد و  پس از تشکيل پرونده مقدماتي به مرجع قضائي معرفي شد.

سرپرست انتظامي شهرستان آمل در پايان با شاره به اين که تحقيقات پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با پليس 110 در ميان بگذارند.

--------------------------------------------------

Top of Form

Bottom of Form

دستگيري3 سارق اماکن خصوصي با 9 فقره سرقت در نکا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري3 سارق اماکن خصوصي و کشف 9 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزيزي "در بيان اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي در ادامه گفت: در اين راستا ماموران پليس آکاهي ودايره تجسس کلانتري11 اين فرماندهي با انجام اقدامات پليسي3سارق سابقه دار را در اين ارتباط شناسايي و پس از هماهنگي قضائي آنان را دستگير کردند.

سرهنگ "عزيزي" خاطر نشان کرد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده  تاکنون به 9 فقره سرقت در اين شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا در خاتمه ،توصيه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته  و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند . 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار