با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در مجتمع فرهنگی و هنری ایلام آیین تکریم و بزرگداشت "خداداد ابراهیمی" روزنامه‌نگار و نویسنده فرهیخته ایلامی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 06 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این آیین بیان داشت : تنها کسی که از خود، نفس خود و خودخواهی خود عبور کند، می‌تواند صاحب نامی و نشانی شود که استاد ابراهیمی دارای چنین شخصیتی است.

وی افزود : کسی که از نفس خود عبور می‌کند، همه وجود خود را برای دیگران می‌خواهد و چنانچه این تفکر بر تمام وجود شخص غلبه کرد و سایه انداخت به‌طور قطع می‌تواند یک عنصر بسیار مهم در جامعه باشد و در چنین روزی از وی قدردانی خواهد شد.

حسنی ادامه داد : خداداد ابراهیمی یک معلم فرهیخته و یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای و توانمند است که سال‌های سال مطالبه‌گری چارچوب‌دار کردند، که در دل و راس این چارچوب‌ها، اخلاق و اخلاق‌مداری و حرمت نگه داشتن‌ها بسیار مهم است. هر نوع مطالبه‌گری با هر نوع ادبیاتی مطالبه‌گری نیست، بنابراین از این بزرگان باید یاد بگیرم معلم بودن، رسانه بودن، مطالبه‌گری و نقد باید چگونه باشد. باید آثار این بزرگان را مطالعه و در زندگی آنان تحقیق و با آن‌ها هم‌صحبت شویم که رمز موفقیت آن‌ها چه بوده است که به این جایگاه رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد : همان‌ گونه که گذشتگان و پیشینیان ما برای ساختن این فرهنگ و تمدن کوشش و کار و تلاش کردند و مثل شمع سوختند تا به دیگران روشنایی دهند و از این فرهنگ و تمدن پاسداری کردند تا به دست ما برسد، امروز امثال ابراهیمی‌ها در پاسداری از فرهنگ و تمدن و پیشینه غنی که به آن افتخار می‌کنیم و نیز در نوسازی، زیباسازی و زیباتر کردن این فرهنگ و تمدن و ساختن‌ها و رویش‌های جدید نقش‌ داشتند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار