رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از آغاز توزیع گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار در سطح استان در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ 04 March 2024

به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا، مهدی جعفری امروز ۱۴ بهمن به رسانه‌های گروهی اظهار کرد: در راستای بحث تنظیم بازار و تامین نیاز مردم به گوشت قرمز و گوشت مرغ، در مرحله نخست توزیع ۱۲۰ تن مرغ منجمد و ۶۱ تن گوشت گوساله منجمد با قیمت مصوب دولتی از امروز در سطح استان آغاز شد.

وی با اشاره به توزیع همزمان گوشت تنطیم بازار در شهرستان‌ها افزود: توزیع در فروشگاه‌های منتخب شهرستان‌ها آغاز و فروشگاه‌های مواد پروتئینی منتخب در سطح استان به طور همزمان و متوازن توزیع گوشت را بین مردم انجام می‌دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: در بیرجند گوشت قرمز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی (HyperOnline.shop) و گوشت مرغ منجمد از طریق فروشگاه‌های منتخب سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

جعفری، قیمت گوشت قرمز منجمد را ۲۲۰ هزار تومان و مرغ منجمد را ۶۵ هزار تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه جذب این سهمیه با پیگیری ویژه سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی انجام شده است، گفت: مرحله دوم گوشت تنظیم بازار در هفته آینده انجام خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یاداور شد: همچنین توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار در نمایشگاه فروش ضیافت و بهاره که فردا در بیرجند افتتاح می‌شود، انجام می‌شود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار