مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت : در هفته بزرگداشت روز شهید بیش از ۲۲ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 04 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی بیان داشت : حضور وکلا در ۳۰ منطقه استان برای حل مشکلات حقوقی خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از جمله برنامه های شاخص بزرگداشت روز شهید در استان است.

وی افزود : دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری میز خدمت در محل نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با استاندار ایلام،اجرای برنامه فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های بزرگداشت روز شهید در استان است.

اسدی ادامه داد : طرح سلام شهید در روز ۲۲ اسفندماه با همت دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود که در این طرح در یک ساعت مشخص مدیران و مسولان با خانواده های معظم شهدا دیدار خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  بر لزوم اهتمام دستگاه های اجرایی استان به اختصاص یک درصد از بودجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

وی تصریح کرد : دیوان محاسبات بر اساس گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان این میزان بودجه را مورد تأیید قرار خواهد داد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار