معاون اقتصادی و بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نمایشگاه بهاره اهواز با ۳۰۰ غرفه در محل نمایشگاه دائمی این شهرستان برای رفاه حال مردم در حال عرضه کالای مورد نیاز ایام نوروز است.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ 03 March 2024

تابناک خوزستان: غلامرضا محمدی‌پور بیان کرد: این نمایشگاه از روز نهم اسفند ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است و تا پانزدهم ماه جاری دایر است.

به گفته وی با توجه به استقبال خوب مردم احتمال تمدید زمان این نمایشگاه وجود دارد.

معاون اقتصادی و بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: غرفه‌های مختلفی در این نمایشگاه از جمله پوشاک، مواد غذایی، آجیل و خشکبار و مواد پروتئینی راه‌اندازی شده و ۳۰ غرفه نیز برای عرضه کالاهای شرکت‌های پخش با قیمت عمده پیش بینی شده است.

محمدی‌پور با اشاره به توزیع کالای تنظیم بازار در این نمایشگاه افزود: مواد غذایی با قیمت دولتی شامل گوشت منجمد با نرخ هر کیلوگرم ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، مرغ با قیمت هر کیلوگرم ۷۶۰ هزار ریال و شکر با نرخ هر کیلوگرم ۲۸۰ هزار ریال در این نمایشگاه در حال عرضه است.

معاون اقتصادی و بازرگانی اداره کل صمت خوزستان با بیان اینکه برای رفاه حال مردم، کالای تنظیم بازار با حجم بالا در این نمایشگاه توزیع می‌شود ادامه داد: روازنه ۱۰ تن مرغ و گوشت قرمز به نرخ دولتی در این نمایشگاه در حال توزیع است.

وی با اشاره به اینکه کالا با تخفیف بین سه تا ۲۰ درصد در این نمایشگاه در حال عرضه است گفت: بیشترین تمرکز بر توزیع کالاهای مورد نیاز ایام نوروز است.

محمدی‌پور تصریح کرد: با تمهیداتی که دیده شده این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای خرید عید مردم اهواز و استان است و به طور میانگین روزانه ۱۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید دارند.

هر ساله نمایشگاه بهاره با هدف تامین و عرضه کالای مورد نیاز ایام نوروز مردم با قیمتی کمتر از نرخ بازار در اهواز برپا می‌شود.

منبع/ایرنا

برچسب ها: نوروز ، خوزستان ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار