فرمانده سپاه استان قم گفت: هر برگ رأی به منزله سلاحی است در برابر دشمن، که اگر از آن غفلت شود، چه بسا طمع دشمن برای تهاجم را بیشتر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ 01 March 2024

به گزارش تابناک قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در آستانه برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه در پیامی از مردم برای نقش آفرینی در آینده نظام اسلامی و حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

وَدَّ الَّذِینَ کَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِکُمْ وَ أَمْتِعَتِکُمْ فَیَمِیلُونَ عَلَیْکُمْ مَیْلَةً واحِدَةً؛

کافران دوست دارند که شما از سلاح‌ها و متاع‌های خود غافل شوید و دفعتاً به شما حمله ور شوند
(سوره مبارکه نساء، آیه ۱۰۱)

"انتخابات یک فرصت است، از این فرصت باید استفاده کرد؛ هم به نفع کشور است، هم دشمنان کشور را مأیوس می‌کند"
حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ۱۴۰۲/۱۲/۰۹

مروری بر چهل‌وپنج سال شکوه و عظمت انقلاب اسلامی به‌وضوح نشان می‌دهد که نقش مردم و خواص تأثیرگذار و همراهی آنان با امام امّت در تحقّق پیشرفت مادی و معنوی جامعه، بسیار مهمّ و تعیین‌کننده است و باوجود همه فراز و نشیب‌ها، سختی‌ها و کارشکنی‌های داخلی و خارجی، مسیر اصلی بسیاری از آرمان‌های انقلاب با بصیرت مردم و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب طی شده و گره بسیاری از مشکلات را حضور پرقدرت مردم گشوده است.

امروز نیز بیش از گذشته ایران عزیز برای نقش‌آفرینی ویژه در عرصه جهانی نیازمند قدرت نرم اجتماعی است که تنها با حضور و مشارکت پرشور مردم در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه حاصل می‌شود.
ما نیز همچون مردم عزیز بر مشکلات متعدد اقتصادی «همچون تورم، اشتغال، مسکن، ازدواج، کاهش ارزش پول ملی و مشکلات متعدد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور» که بر شانه مردم عزیزمان سنگینی می‌کند، مُعترف و عمیقاً متأسفیم و با تمام وجود آن را حس می‌کنیم.

ولیکن آنچه در درمان مشکلات و کاستی‌های نقش پررنگ و مؤثر دارد حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح برای کرسی مجلس شورای اسلامی است، تا با ایجاد مجلسی قوی، پرتلاش و بصیر با وضع قوانینی دقیق، بتواند گره از مشکلات بگشاید حال‌آنکه عدم مشارکت باعث تعمیق و توسعه مشکلات به‌ویژه در حوزه امنیت کشور می‌شود.

در این صورت هر برگ رأی به منزله سلاحی است در برابر دشمن، که اگر از آن غفلت شود، چه بسا طمع دشمن برای تهاجم را بیشتر خواهد کرد.

سپاه همیشه پیروز امام علی بن ابی‌طالب (ع) استان قم، همواره خود را خادم و جان فدای مردم عزیز دانسته و از مردم انقلابی قم می‌خواهد تا با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد اصلح، مشتی محکم بر دهان دشمنان و معاندان ایران اسلامی بکوبند و با صراحت اعلام می‌دارد؛ سخن ما همان سخن سردار دل‌هاست که فرمود: «امروز قرارگاه حسین بن علی علیهماالسلام، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند؛ اگر دشمن، این حرم را از بین بُرد، حرمی باقی نمی‌ماند؛ نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی صلی‌الله‌علیه وآله‌وسلم»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار