امنیت شهروندان خط قرمز ماست و به هيچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهیم داد، به همین دلیل شهروندان در صورت نیاز به فوریتهای پلیس با شماره 110 تماس بگیرند
کد خبر: ۱۱۵۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱ 01 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان در مورخ 10 اسفندماه جهت بهره برداری تقدیم حضور می گردد.


________________

توقیف نیسان و تراکتور حامل کالای قاچاق در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف یک خودروی نیسان و یک تراکتور و کشف 2تن چوب و 4تن ماسه مخلوط قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس،سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی شهرستان ساری در راستای مبارزه با قاچاق منابع طبیعی و برداشت های غیر مجاز از جنگل ها و رودخانه ها،کنترل مناطق بالادستی را با فعال کردن گشت های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی و توقیف یک خودروی نیسان و یک تراکتور حامل کالای قاچاق خبر داد و تصریح کرد: ماموران در بازدید از وسایل نقلیه توقیفی 2تن چوب قاچاق و 4تن ماسه مخلوط که از جنگل ها و بستر رودخانه های شهرستان ساری بصورت غیر مجاز برداشت شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظام شهرستان ساری با اشاره به دستگیری 2قاچاقچی منابع طبیعی در این عملیات و معرفی آنها به مرجع قضایی ، گفت : حفظ جنگ و منابع طبیعی وظیفه همه ماست،شهروندان در صورت مشاهده قاچاق چوب های جنگلی،شن و ماسه و موارد مشابه موضوع را در کمترین فرصت ممکن به پلیس 110 اطلاع دهند.


________________

راهزن مسلح مهمان زندان بابل شد

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري و معرفی يک نفر راهزن مسلح و اوباش سابقه دار به زندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبني بر اينکه يک نفر اراذل و اوباش سابقه دار که با استفاده از اسلحه به قدرت نمايي ،زورگیری و سلب آسايش عمومي شهروندان پرداخته بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش بندپی شرقی این شهرستان قرار گرفت.

وي از شناسایی متهم به شرارات و زورگیر مسلح پس از تلاش بی وقفه توسط ماموران خبر داد و افزود: ماموران پس از انجام هماهنگي هاي قضايي در عملیاتی ضربتي و با انجام تعقیب و گریز در مناطق کوهستانی ،خودروی این اوباش سابقه دار را  توقیف و  وی را دستگير  کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل در ادامه با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم در بازرسی از خودروی متهم ، بيان داشت: این متهم که داراي پرونده هاي متعدد کيفري از جمله کلاهبرداری،راه زنی ،تخریب عمدی، درگيري و نزاع دست جمعي و فردي و... مي باشد، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی و سپس تحول زندان شد.

سرهنگ داداش تبار در پايان گفت: امنیت شهروندان خط قرمز ماست و به هيچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهیم داد، به همین دلیل شهروندان در صورت نیاز به فوریتهای پلیس با شماره 110 تماس بگیرند.


________________


یک سارق با 16 فقره سرقت سیم و کابل برق در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 16فقره سرقت سیم و کابل برق با دستگیری یک سارق حرفه ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پلیس،سرهنگ سرهنگ "مجتبی راست خدیو" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت سيم هاي کابل برق در شهرستان، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود:ماموران با بررسي هاي ميداني و اشراف اطلاعاتي، مخفيگاه یک سارق حرفه ای  را شناسايي و با انجام هماهنگی قضایی  در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه وی را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود تصريح کرد: متهم که نخست منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود، در تحقيقات پلیسی به 16 فقره سرقت سیم و کابلهای برق اعتراف کرد.

سرهنگ راست خدیو در پایان گفت: ماموران این سارق حرفه ای را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.


________________


انهدام باند سارقان حرفه ای منازل با کشف 31فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان‌ عباس آباد از انهدام یک باند حرفه ای سارقان منازل با دستگيري 3 سارق حرفه‌اي و کشف 31 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ، سرهنگ داوود صفاری زاده در تشريح اين خبر بيان داشت:در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان عباس آباد ، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي از شناسايي 3 سارق حرفه ای منازل خبر داد و افزود: کارآگاهان پليس آگاهي پس از هماهنگي با مرجع قضايي هر 3 سارق را در اقدامي غافلگيرانه در مخفیگاهشان ، دستگير کردند.

سرهنگ صفاری زاده با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به 31فقره سرقت منازل در بازجویی های دقیق پلیسی ،خاطرنشان کرد : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


________________


قتل در نور، دستگيري در تهران

فرمانده انتظامي شهرستان نور گفت: با اشراف اطلاعاتي کارآگاهان پليس اين فرماندهي، قاتل شهروند 25 ساله، در تهران شناسايي و در عمليات ويژه پليسي دستگير شد.


سرهنگ " احمد اميني" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس بيان داشت: در اسفند ماه سال جاري و به دنبال اعلام به مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر درگيري منجر به قتل شهروندي 25 ساله در يکي از محلات شهرستان نور، اقدامات تخصصي کارآگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي براي شناسايي و دستگيري عامل اين قتل آغاز شد.

وي در ادامه گفت: با حضور ماموران پليس در صحنه و انجام تحقيقات ميداني و دستگيري 7 متهم در اين خصوص، مشخص شد قاتل 30 ساله پس از وقوع اين جنايت قبل از حضور ماموران انتظامي بلافاصله از محل متواري شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نور افزود: در بررسي هاي تخصصي و گسترده کارآگاهان پليس هويت عامل اين جنايت شناسايي و در پي انجام اقدامات ويژه پليسي محل اختفاء وي در يکي از محلات شهر تهران شناسايي و سرانجام متهم در يک عمليات هماهنگ و منسجم در مخفيگاهش دستگير شد.   

سرهنگ اميني خاطرنشان کرد: قاتل در مواجهه با ادله و مستندات خاص پليس به قتل به انگيزه اختلافات قبلي با مقتول اعتراف کرد که در اين خصوص پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.# 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار