کد خبر: ۱۱۵۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 29 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سردار حسن مفخمی فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد:

شرکت در انتخابات وظیفه و حق و تکلیف مردم است و در روز انتخابات پلیس با تمام توان در سراسر استان برقراری نظم انتخاباتی پرشور را بر عهده خواهد گرفت.

سردار مفخمی با تاکید بر اینکه همه سازمان‌های امنیتی از ماه‌ها قبل برنامه ریزی ویژه برای قبل، حین و بعد از انتخابات داشته اند و با نیروی انتظامی همکاری دارند، افزود: اقدامات متعدد در برقراری نظم و امنیت انتخابات و برخورد قاطع با اراذل و اوباش، انجام می‌شود.

وی از اجرای طرح امنیت محله محور و رصد فضای مجازی و برخورد با متخلفان انتخابات خبر داد و اظهار کرد: با هدف افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همکاری سازمان‌های امنیتی و فرماندهی سپاه پاسداران استان مازندران عملیات برقرار نظم انتخاباتی صورت گرفت

فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد: 9هزار و 140 حافظ شعبات اخذ رای از کارکنان پلیس و نیروی مقاومت بسیج سپاه کربلا مازندران بکارگیری می‌شوند.

وی با اشاره به برقراری نظم و امنیت حوزه انتخاباتی افزود : 150 تیم ترافیکی در روز انتخابات در حوزه درون شهری و برون شهری استقرار می‌یابند.

به گفته مفخمی همچنین 1500 نفر از همکاران انتظامی برای پاسخگویی لحظه به لحظه نیازهای انتظامی و امنیتی شهروندان مازندرانی بکارگیری می‌شوند.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: با هرگونه بی نظمی و یا عاملان هرگونه بی‌نظمی و مخلان نظم و امنیت و تخلفات انتخاباتی طبق قانون با جدیت برخورد می‌شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار