کد خبر: ۱۱۵۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ 25 February 2024

امروز انتخابات خط مقدم دفاع از ایران استامروز انتخابات خط مقدم دفاع از ایران استامروز انتخابات خط مقدم دفاع از ایران استامروز انتخابات خط مقدم دفاع از ایران استامروز انتخابات خط مقدم دفاع از ایران است

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمدرضا جلالی امروز، ۵ اسفندماه در ستاد برگزاری سالگرد شهید حسین املاکی، با اشاره به برگزاری این مراسم در نهم فروردین ماه هر سال، اظهار کرد: شهید املاکی مایه افتخار ایران و گیلان است.

وی از کارگروه‌های ستاد برگزاری سالگرد شهید املاکی خواست ضمن استفاده از سوابق گذشته، ایده‌های جدید داشته باشند و افزود: شهرستان لنگرود در برگزاری مراسم و یادواره‌های شهدا پیشتاز است.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا فضای جامعه را معنوی می‌کند، گفت: نسل‌های آینده نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستند.

جلالی در ادامه ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت امام زمان(عج)، آینده درخشان بشر را جز در گرو تحقق عصر ظهور ندانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت غربی آن پیشرفت مد نظر جمهوری اسلامی نیست و باید برای عصر ظهور بسترسازی کنیم و لذا نیازمند پیشرفت مبتنی بر عقلانیت و معنویت دینی هستیم تا موجب ایجاد امید شود.

وی ۱۱ اسفندماه را مصادف با مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی سال جاری دانست و یادآور شد: کارکنان نهادها و دستگاه‌ها تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات مردم را جدی بگیرند و حتما پاسخگویی مناسب داشته باشند، زیرا مردم ولی نعمت کشور و نظام هستند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ نامزد تبلیغات خود را آغاز کرده اند، گفت: متاسفانه برخی از نامزدها حرفی برای گفتن ندارند و فقط به دنبال سیاه نمایی و زیر سوال بردن عملکرد دولت و مسئولان هستند لذا از نامزدها می‌خواهیم به معرفی خود بپردازند و درباره برنامه‌هایشان حرف بزنند.

جلالی با تاکید بر لزوم دفاع از عملکرد دولت توسط مدیران، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌ها حق اعمال حب و بغض و همراهی و مخالفت با نامزدها را ندارند؛ کارکنان دستگاه‌ها نیز صرفا در ساعات غیر اداری می‌توانند در عرصه‌های تبلیغی حضور داشته باشند.

وی حوزه انتخابیه لنگرود را دارای ۱۵۸ شعبه اخذ رای دانست و عنوان کرد: رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری تاکید فرمودند، زیرا امروز انتخابات خط مقدم دفاع از ایران است.

سرهنگ غلامرضا ملک علیپور، رئیس ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان نیز، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را جزو برنامه‌های ستاد بزرگداشت سالگرد شهید املاکی دانست و بیان کرد: مسابقات فرهنگی و ورزشی منتهی به ۹ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با نام و یاد شهید املاکی برگزار خواهد شد.

وی از طراحی بازی رایانه‌ای شهید املاکی با کمک هوش مصنوعی خبر داد و متذکر شد: این برنامه یک اثر فرهنگی فاخر درباره شهید املاکی و سیره و وصیت نامه و لحظه شهادت ایشان بوده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار