کد خبر: ۱۱۵۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ 24 February 2024

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

جشن و شادی برپاست هلهله فرشتگان در آسمان شنیدنی و دیدنی است شب نیمه شعبان که می‌رسد نور ماه رنگ و جلای بیشتری دارد روشنایی و درخشندگی آن نواز است ستاره‌ها خوش می‌درخشند و خوش رقصی می‌کنند زمین به خود مفتخر است که میزبان قدوم مبارک حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف بوده است.

از بزرگترین آمال آرزوی انسان‌ها از زمان غیبت حضرت حجت تاکنون فرج وجود مبارك امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است كه که این انتظار خود سبب اميد به آينده و حركت و پويايي در جامعه اسلامي است. اکنون در عصر غیبت دعا برای ظهور امام عصر از واجبات بوده آنگونه که رسول خدا(صلي الله عليه و آله و سلم) بهترين عمل امّت را انتظار فرج از جانب خداوند عنوان می کنند.

گرفتاری‌ها بلا و مصائب بر مسلمانان زیاد شده است و انسان‌ها در راه رسیدن به رستگاری نور و پروردگار دچار لغزش‌های متعدد بوده شیطان در کمین آدمی نشسته و عقل و هوش انسان را در مسیر نور غافل می‌نماید چاره کار کجاست گره این مشکل چگونه گشوده می‌شود انسان چگونه به معبود خود نزدیک و وصال صورت می‌گیرد، برای انسان های مؤمن ظهور آن حضرت گشايش حقيقی است.

او که وعده آمدنش را داده بودند از نظرها غایب است همچون خورشید پشت ابر عالم تاب است و برکات نورش زمین و زمینیان را شامل می‌شود اهل معرفت و مومنان راستین و آنان که به لطف پروردگار به درجاتی از ایمان تقوا رسیده‌اند برای آمدنش لحظه شماری می‌کنند جمعه‌ها وعده آمدنش را به یکدیگر می‌دهند و غروب آن روز بغض بر مومنان می بارد چرا که یک روز جمعه سپری شد و مژده فرج نرسید.

خورشید عالم تاب کجایی از پس کدامین حادثه در ظهور محقق می‌شود و چه حیف که شما ما را می‌بینی به کردار و اعمال ما آگاهی و ما غافل از وجود نورانی شما، برای آمدنت دعا می‌کنیم و از خداوند ممنون می‌خواهیم اسباب فرجت را فراهم نماید و چشم گریان منتظرانت به روی نورانی و ملکوتی شما روشن گردد.

نسل به نسل انسان‌هایی متولد شده و زیسته و خفته‌اند، بدون آنکه امامشان را درک کرده باشند باشد که ما منتظران امام عصر در حیات خویش به توفیقی دست پیدا نموده و روز ظهور را با چشم سر ببینیم. پروردگارا به ما انسان‌ها عزم و اراده ای عطا فرما تا در انجام واجبات و ترک معصیت ها ثابت قدم بمانیم و جامعه را برای حضورحضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف مهیا سازیم.

بر مهدی و آن هاله نورش صلوات
بر خال لب و جام ظهورش صلوات
بی پرده همه ی انس و ملک می گویند
بر سال و مه و وقت ظهورش صلوات

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار