محمدرضا امانی کاندیدای جوان، انقلابی، ولایی و نخبه اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شرق مازندران با شعار انقلاب اقتصادی و کد انتخاباتی ۱۳۴ است.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 23 February 2024

محمدرضا امانی با کد انتخاباتی ۱۳۴

 

محمدرضا امانی کاندیدای جوان، انقلابی، ویلایی و نخبه‌ی اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شرق مازندران  

زندگینامه:

محمدرضا امانی در سال ۶۹ در خانواده کاملاً مذهبی و ولایی و انقلابی در شهرستان بهشهر دیده به جهان گشود. وی از سن ۷ سالگی با توجه به پیشه پدر که معمار بود، مشغول کارگری شده و تا اخذ مدرک ارشد مشغول بنایی و کارگری بوده و پس از قبولی دوره دکترا وارد عرصه تولید مشاوره در حوزه‌ی گیاهان دارویی و طب سنتی شد. وی در دوره دانشگاهی سه کتاب تخصصی در زمینه‌ی طب سنتی و گیاهان دارویی تالیف کرد و از آنجایی که از کودکی وارد کار شد ذهن فعال و کارآفرینی داشته و همچنین با ثبت شرکت گیاه‌پرور سبز خزر و اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم موفق به تولید داروهای موثر در حوزه گیاهان دارویی شد و بر اساس اهداف خود بسیاری از افراد در سراسر ایران با اخذ نمایندگی محصولات وی وارد به حوزه کار کارآفرینی طب سنتی و غیره شده‌اند.

از جمله اشتغال‌زایی‌هایی که وی در حمایت از روستاییان عزیز و خرید محصولات گیاهی آنها داشته در منطقه هزارجریب برای مردم منطقه تولید اشتغال نموده است و نقطه عطفی برای مردم روستا بوده، «کشت و تولید گیاهان دارویی» بوده است. طرح‌های کلان اقتصادی وی که متاسفانه به دلایلی مانند سختی و عدم مجوزات و غیره، هنوز به مرحله اجرا نرسیده که انشاالله با حضورش در جایگاه مسئول خادم و دلسوز جوانان طرح‌هایش به لطف خداوند اجرایی خواهد شد زیرا وی خود مدیریت اجرایی داشته، کارآفرین بوده و در حوزه اشتغال‌زایی و حمایت از جوانان و زنان خانه‌دار برنامه جامع داشته و اکنون نیز با طراحی سند تحول و انقلاب اقتصادی شرق مازندران این علم و تجربه را با عمل یک سو خواهد کرد و قطعاً با کمک خدا انقلاب اقتصادی محقق خواهد شد.

نگرش سیاسی:

همانگونه که اشاره شد، وی در خانواده ولایی و فدایی رهبر متولد و با توجه به زیبایی و عشق این مسیر والا و در نتیجه تفکر شهادت طلبانه و جهادی‌اش از جان و دل همراه و همگام و مطیع محض امر رهبری می‌باشد و بالغ بر ۱۰ سال هر نامگذاری اقتصادی که رهبر انقلاب برای هر سال گذاشته بوده‌اند، خود را با جان و مال موظف می‌کرد و در حد توانش تا امر رهبری زمین نماند و امروز حاصل آن گوش به فرمانی‌ها، اقتصاد پویای شخصی خود کارکنان و همچنین رسیدن به تولیدات داخلی رشد تولید اختراع و کارآفرینی بوده است.

جناح سیاسی:

جناح سیاسی وی، ولایت فقیه است و خدمت به مردم برای رضای خدا نه وابسته به چپ نه راست نه شخص و نه سازمانی می‌باشد. جناح سیاسی محمدرضا امانی همان مسیر امام زمان و ائمه معصومین و امروز نائب بر حق امام زمان امام خامنه‌ای می‌باشد.

نگرش اقتصادی:

وی توجه ویژه‌ای به نیروی جوانی دارد و معتقد است راه برون رفت از مشکلات اقتصادی با نیروی جوانی و حمایت مالی بزرگان و پیشکسوتان و آسان‌سازی مسیر مجوزات توسط مسئولین می‌باشد که در برخی از ویدیوها در سایت amani403.ir توضیح داده است لذا وی معتقد است با تولید داخلی درون شهری و منطقه‌ای و تکیه به نیروی داخل منطقه شرق مازندران می‌توان بالغ بر ۸۰ درصد بیکاری و عدم ازدواج و مسکن را به سادگی اما با تلاش پشت کار طرح و برنامه هدف با کمک نیروی جوانی و جهادی و خدایی مرتفع کرد لذا باید دانش و تفکر کارآفرینی را داشت و به این باور رسید که در هر رشته باید از متخصص همان رشته استفاده کرد.

نگرش دینی مذهبی:

از بدو تولد تا به امروز زیر پرچم امام حسین(ع) و اهل بیت بزرگ شده است و حضور پرشور در مساجد داشته و گروه جهادی امام خاتم را بنیانگذاری کرده تا به نیازمندان از طرق مختلف سبد غذایی برساند لذا ایشان معتقد هستند که همه امور به دست خداست اگر فردی در هر مسیری خدا را در نظر نگیرد هیچگاه موفق نخواهد شد و رشد و برکت و پیروزی در هر کاری با خدا و امام زمان و قرآن سریعتر راحت‌تر درست‌تر و از همه مهمتر عادلانه‌تر اتفاق خواهد افتاد لذا یکی از دستور کارهای وی تشکیل کارگروه فرهنگی اسلامی مجلس در منطقه می‌باشد امروز اگر محمدرضا امانی حرف از انقلاب اقتصادی میزند الگوی آن ائمه معصومین و امام راحل می‌باشد، لذا برای کن فیکون کردن و انقلاب در کنار حرکت ناچیز ما باید آنگونه باشیم که قدرت لاینتناهی خدا متعال در مسیر کارت باشد تا انشاالله انقلاب اقتصادی رقم بخورد.


ناگفته‌های زندگینامه محمدرضا امانی:

محمدرضا امانی در سن ۱۵ سالگی مشرف به زیارت خانه خدا شد و چندین بار در اربعین حسینی در کربلای معلی نیز قسمت ایشان زیارت امام حسین(ع) شد و همچنین در کربلا در حوزه طب سنتی توفیق به خدمت رسانی بوده است و در سو و در سوابق ورزشی وی در تیم‌های مختلف فوتبال و فوتسال به صورت حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای مشغول بوده و در سن ۲۴ سالگی ازدواج کرده و حاصل آن ازدواج، دو پسر می‌باشد.


تفکر محمدرضا امانی:

مدیریت جوانان و نخبگان علمی با کار جهادی، تنها راه برون رفت از بیکاری و عدم ازدواج، طلاق و... است.


«لیست اموال و دارایی‌های محمدرضا امانی، همسر، فرزندان و خرج کرد انتخاباتی وی تا پایان زمان تبلیغات» و «توضیح جامع برنامه و اهداف سندتحول و انقلاب اقتصادی»، در سایت Amani403.ir قابل مشاهده است.

همچنین، جهت مشاهده مناظرات داغ و فیلم اختصاصی «محمدرضا امانی» شبکه استانی entekhab183 را جستجو کنید.

 

www.Amani403.ir

entekhab183

 

لوگو پر مفهوم طراحی شده توسط نویسنده سند تحول و انقلاب اقتصادی شرق مازندران

 

محمدرضا امانی کاندیدای جوان، انقلابی، ویلایی و نخبه‌ی اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شرق مازندران
 
مفهوم رنگها در لوگو:

زرد: «جهاد»
سبز: «رشد»
گندم: «برکت»
چرخ دنده: «تولید»
پرچم: «ایران قوی»

این موارد، نشان برنامه‌داشتن و توجه دقیق به مسال است.

محمدرضا امانی
طراح و نویسنده سند تحول و انقلاب اقتصادی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار