رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: مناظر‌های انتخاباتی داوطلبان مجلس دراستان بوشهر از سوم اسفند در چهار کانال تلویزیونی پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 21 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، اکبر پورات در جمع خبرنگاران، برنامه مناظره کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی را ابتکار جدید رسانه ملی اعلام کرد و گفت: میز و برنامه مناظره تلویزیونی توسط داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی بازخورد بسیار خوبی دارد و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در برنامه مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخاباتی استان بوشهر مردم نسبت به داوطلبین شناخت پیدا می‌کنند، گفت: در این برنامه تلویزیونی مردم از راهبرد‌های کلان کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی شناخت پیدا می‌کنند و ان‌شاءالله در تصمیم‌گیری‌ها مثمرثمر خواهد بود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات نمایندگی مجلس خبرگان تا ۸ صبح ۱۰ اسفندماه ادامه دارد، اضافه کرد: تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از ۳ اسفند تا ساعت ۸ صبح ۱۰ اسفند برگزار می‌شود و کاندیدا‌ها دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای جامعه عرضه می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از راه‌اندازی چهار کانال تلویزیونی برای معرفی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: کانال تلویزیونی نایبند برای حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه، کانال بیرمی برای حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، کانال تلویزیونی نخلستان برای حوزه انتخابیه دشتستان و کانال تلویزیونی دریا برای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در صدا و سیمای استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

پورات با اشاره به پخش مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با راه‌اندازی این چهار کانال تلویزیونی ضمن ایجاد فضایی عادلانه برای همه نامزد‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی استان بوشهر برای معرفی خود و برنامه‌ها، مردم نیز شناخت بیشتری از آن‌ها پیدا کنند تا کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار