معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از استقرار 18 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 20 October 2015
به گزارش تابناک قم، محمد رضا بهرامی با اشاره به فعالیت تیم های امدادی هلال احمر استان قم اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو دستگاه خودروی امداد و نجات، پنج دستگاه آمبولانس و پنج دستگاه موتورلانس در میدان آستانه و خیابان های منتهی به حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران مستقر می شود.

وی افزود: همچنین پنج پایگاه در نقاط مختلف داخل حرم حضرت معصومه(س) از جمله صحن صاحب الزمان(عج)، صحن امام رضا(ع)، ایوان آیینه و دو بقعه داخل حرم مطهر ویژه بانوان و آقایان برپا می شود.

وی ادامه داد: روزانه 85 تن پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر در این تعداد پایگاه ها فعالیت می کنند.

بهرامی با اشاره به اینکه درمانگاه هلال احمر نیز به زائران خدمت رسانی می کند گفت: این درمانگاه واقع در خیابان آیت الله مرعشی با حضور پزشکان مجرب آماده ارائه خدمت رسانی به زائران است.

وی افزود: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم در راستای خدمت به عزادارن حسینی فعالیتهای امدادی خود را همزمان با شروع ماه محرم در هیات های بزرگ مذهبی، حرم مطهر حضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران و سایر نقاطی که به حضور امدادگران نیاز است، آغاز کرده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به آماده باش پایگاه های جاده ای گفت: پایگاه های جاده ای در مبادی ورودی شهر مقدس قم و محورهای استان فعال است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار