استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات درواقع جهادگران و پرچمداران جهاد تبیین هستند، گفت: دشمنان امروز مشغول مأیوس ساختن مردم هستند و جا دارد از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف و ارزش‌ها و امیدآفرینی در جامعه استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ 13 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری ۲۴ بهمن‌ماه در جمع نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جا دارد نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشراف بر دستاورد‌ها و خدمات انقلاب در کشور و استان، پرچم جهاد تبیین را برافراشته نگه دارند و این مسائل را برای مردم تبیین و روایت کنند به‌ویژه اینکه دشمنان و بدخواهان تلاش می‌کنند این دستاورد‌ها را کمرنگ جلوه دهند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید استان، ادامه داد: جانفشانی شهدا و در رأس آن‌ها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد فرصت طلایی زیستن در سایه نظام اسلامی نصیب ما شود و امروز جمهوری اسلامی از عزت و امنیت برخوردار است که شبانه‌روز باید شکرگزار خداوند باشیم.

حیدری به تشریح مهم‌ترین دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی در سطح ملی و استانی پرداخت و افزود: جا دارد نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشراف بر این دستاورد‌ها و خدمات انقلاب، پرچم جهاد تبیین را برافراشته نگه دارند و این مسائل را برای مردم تبیین و روایت کنند به‌ویژه اینکه دشمنان و بدخواهان تلاش می‌کنند این دستاورد‌ها را کمرنگ جلوه دهند.

در ادامه سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی استان با اشاره به ضرورت نظم و امنیت در موضوع انتخابات، اظهار کرد: بر طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با رصد و شناسایی ملاحظات و اشکالات گذشته و نیز لحاظ ساختن حساسیت‌ها، تلاش شده است تا در مناطقی که احتمال رقابت جدی‌تری وجود دارد مقدمات و تمهیدات پیشگیرانه پیش‌بینی و لحاظ شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه انتظامی خدمت به مردم است و بر اساس شرایط، اقتضائات، توان و قابلیت‌های موجود خدمت‌رسانی می‌کند؛ از نامزد‌های انتخابات انتظار می‌رود که از هم‌اکنون تا روز انتخابات در بیان، رفتار و گفتار خود دقت به خرج دهند تا چالش و مشکلی پیش نیاید.

امان‌اللهی خاطرنشان کرد: از متولیان و مجریان انتخابات نیز انتظار می‌رود که رفتار‌ها باعث ایجاد شائبه طرفداری از این یا آن کاندیدا نشود و فضا را دچار مشکل نکنیم، زیرا این‌گونه رفتار‌ها از سوی ما به‌صورت دقیق رصد و پیگیری می‌شود.

همچنین سید نصرالدین صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری با قرائت برخی قوانین و مصادیق ناظر بر تخلفات انتخاباتی و با اشاره به اینکه نامزد‌های انتخابات پاسداران ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نوید دادند که به قله نزدیک هستیم لذا نمایندگان منتخب مردم با همفکری و همکاری مسئولان استان بر مشکلات فائق می‌آیند و چاره‌اندیشی می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه نامزد‌های انتخابات کلام مقام معظم رهبری مبنی بر نزدیک شدن به قله را مدنظر قرار دهند، ادامه داد: سیاه‌نمایی کار دشمن است و به‌جای انتقادات باید دستاورد‌ها و پیشرفت‌ها نیز گفته شوند.

صالحی تأکید کرد: اینکه همه مطالبه‌گر باشند خوب است، اما بهتر آن است که همه اهل عمل نیز باشند و در کنار بیان مطالبه هر کسی در جایگاه خود وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان تأکید کرد: ماده ۶۵ قانون انتخابات می‌گوید تا پایان تأیید اعتبارنامه منتخبین شورای نگهبان می‌تواند نامزد‌های تأیید شده را رد صلاحیت کند لذا از نامزد‌های انتخابات انتظار می‌رود بعد از تأیید صلاحیت، کار خلاف قانون برای تبلیغات زودهنگام یا تخریب رقبا و ... مرتکب نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار