نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه واقعه بمباران زمین فوتبال چوار باید در سطح جهان شناسانده و معرفی شود، گفت: ورزشگاهی در سطح جهانی باید در این شهر ساخته شود.
کد خبر: ۱۱۵۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ 13 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین  اله نور کریمی تبار در آیین گرامیداشت سالروز بمباران زمین فوتبال چوار و شهادت شماری از ورزشکاران این شهرستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران کنگره سه هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص این واقعه، رنگ جاودانگی به این حادثه بخشید و طبق فرمایشات ایشان این واقعه باید در سطح جهان شناسانده و معرفی شود.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های مرتبط در راستای اجرای فرامین رهبری پای کار بیایند، خاطرنشان کرد: می‌توان از ظرفیت هنر و رسانه برای بیان عمق این فاجعه بهره گرفت.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه باید ورزشگاهی در سطح جهانی در چوار ساخته شود تا این ورزشگاه مکانی برای معبر راهیان نور قرار گیرد، ابراز کرد: واقعه بمباران زمین چوار، سند جنایتکاری کسانی است که تمامی امکانات مالی و نظامی خود را در اختیار رژیم منحوس بعثی قرار دادند.

وی ادامه داد: ثمره آن مجاهدت‌ها، مقاومت و صبوری امروز به بار نشسته و ملت غیور ایران در مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار به رویکرد جدید دشمن پس از شکست در جنگ سخت، اشاره کرد و گفت: رویکرد جدید آنها روی آوردن به جنگ نرم،تخریب در فضای مجازی و تحریم ملت ایران است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه این دسیسه های دشمن راه به جایی نخواهد برد،گفت:با رهنمودهای رهبر و تلاش دانشمندان کشور،اقدامات و تلاش دشمن برای تضعیف کشور شکست خورده و جمهوری اسلامی ایران از همیشه سرافرازتر است.

۲۳ بهمن نتیجه ناکامی دشمن در عملیات‌های مختلف بود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم قدرشناس در این آیین معنوی، گفت:۲۳ بهمن نتیجه ناکامی دشمن در عملیات‌های مختلف بود.

سردار جمال شاکرمی تصریح کرد: رژیم بعث پس از شکست در عملیات کربلای پنج، در اوج ذلالت دست به کشتار ورزشکاران و شهروندان بی دفاع زد.

وی تاکید کرد: برگزاری این مراسم، قدردانی از مردمانی است که مرزدار این خاک و همواره پای نظام و کشور ایستاده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تصریح کرد: جنایات اسرائیل در فلسطین، غزه و لبنان، اسرائیل، انگلیس و آمریکا در عراق به نوعی تقسیم وظیفه بین دشمنان برای کشتار مسلمانان است.

سردار شاکرمی با اشاره به حضور حماسی مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، بیان کرد: آمادگی،اقتدار و حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن یاس و ناامیدی را در اردوی دشمن حکمفرما کرده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه سال جاری چ گفت: از تمامی نامزدهای انتخاباتی که تنور انتخابات را داغ کرده اند، می‌خواهم با رعایت اخلاق انتخاباتی موجبات حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار