امام جمعه بوشهر گفت: مردم این استان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه حضور حماسی خواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ 09 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر، اظهار داشت: داوطلبان نمایندگی باید بجای تخریب رقبا بر بیان برنامه‌ها و توانمندی‌های خود تمرکز کنند.

وی افزود: عدم رعایت اخلاق‌مداری بیانگر این است که داوطلب ضعف خود را با تضعیف بزرگی دیگران نشان دهد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: اخلاق انتخاباتی به منزله احترام و تکریم رقیب است.

صفایی بوشهری یادآور شد: مردم این استان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه حضور حماسی خواهند داشت.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: دشمنان و خائنان به دنبال حذف مردم از انقلاب هستند، اما مردم همواره در صحنه حضور دارند و با جان از انقلاب خود دفاع می‌کنند.

وی بیان کرد: مردم در انتخابات پیش‌رو نیز با حضوری حماسی ثابت خواهند کرد که انقلاب خود را لحظه‌ای تنها نخواهند گذاشت.

امام جمعه بوشهر با بزرگداشت روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و یاد و خاطره شهدای این نیرو، اظهار کرد: نیروی هوایی با پیشرفت‌های مختلف در تجهیزات، مدیریت ستاد و عملیات میدان نشان داده هموار نماد عزت و اقتدار ایران در تمامی عرصه‌ها است.

صفایی بوشهری اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پاسخ مثبت به هدایت‌های قرآن و بعثت پیامبر (ص) است و برای موفقیت و داشتن کشوری با تمدن عالی در تاریخ جهان باید براساس اسلام حرکت کنیم چرا که اسلام آخرین هدایت‌های خداوند به جامعه بشری است.

صفایی بوشهری ادامه داد: دشمن برای خواص برنامه دارد و باید با جهاد تبیین و خنثی کردن توطئه دشمن در مقابل تهاجم، تحریف و انحراف مقاومت کنیم.

وی با تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مسوولان باید بیش از این تلاش کنند چرا که مردم امتحان خود را داده و پای انقلاب ایستادند و در مسیر انقلاب و هدایت‌های رهبری یک لحظه توقف نکردند.

صفایی بوشهری بیان کرد: انقلاب اسلامی با ادامه راه خود به پیروزی نهایی که تحقق تمدن نوین اسلامی است خواهد رسید.

وی گفت: در ایام عید نوروز استان بوشهر و سواحل این استان پذیرای گردشگران بسیاری هستند که مسوولان باید برای رفاه گردشگران و بویژه مسائل فرهنگی آنان اهتمام جدی داشته باشند.

صفایی بوشهری افزود: با هدف جلوگیری از آسیب فرهنگی به استان باید در حوزه عفاف و حجاب نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شود و هر کدام از دستگاه‌ها وظایف خود را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار