کارخانه تولید سولفات پتاسیم در شهرستان آرادان با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 05 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید سولفات پتاسیم در شهرستان آرادان اظهار کرد: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، استاندار سمنان و تعدادی از مسؤولان استانی و شهرستانی، پروژه تولید سولفات پتاسیم در شرکت معدنی املاح ایران در شهرستان آرادان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این مجتمع تولیدی، صنعتی با اضافه شدن خطوط تولید جدید، ظرفیت تولید سالانه ۴۰ هزار تن سولفات پتاسیم با خلوص کمتر از ۹۵ درصد و سالانه ۲۰ هزار تن اسیدکلریدریک را دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: تمامی مواد اولیه این کارخانه داخلی و از طریق معادن استان سمنان، استان مرکزی، استان تهران و استان قم تأمین می‌شود.

احمدی افزود: برای راه‌اندازی این واحد تولیدی بالغ‌بر پنج هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام گرفته که با آغاز به کار این مجموعه صنعتی زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر فراهم شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان، حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، سردار موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان، رضوانی، سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان، جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان و مدیران شهرستان آرادان نیز در این مراسم حضور یافتند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار