نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: عزت، آزادی و استقلال سه دستاورد مهم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ 02 February 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین قریشی در جمع نمازگزاران ارومیه، در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه با اشاره به نفوذ بیگانگان در ساختارهای اداره کشور در دوران طاغوت گفت: انقلاب اسلامی در چهار دهه‌ گذشته توفیقات چشمگیری در عرصه‌های مختلف به دست آورده که از بین بردن سلطه بیگانگان بر کشور و برچیدن بساط  استبداد از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

خطیب نمازجمعه ارومیه، انقلاب ۵۷ را سرمنشا تغییراتی اساسی در سپهر سیاسی کشور دانست و گفت: اصل و ماهیت انقلاب، حاکمیت دین و اسلام در کشور بود.

نماینده ولی فقیه در استان به توطئه های دشمنان در ۴۵ سال گذشته علیه ملت ایران نیز اشاره کرد و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را از اصلی ترین دلایل دشمنی آنان دانست.


حجت الاسلام و المسلمین قریشی در ادامه خطبه های سیاسی خود به اهمیت مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: بر همه ما وظیفه است در عرصه انتخابات کوشا و ثابت قدم باشیم و با اقتدار در میدان عمل حضور یابیم.

تقدیر از حضور میلیونی جوانان در مراسم اعتکاف، و توصیه مومنان بر رفتار مهربانانه با خانواده از دیگر بخش های سخنان خطیب نماز جمعه ارومیه بود.


حجت الاسلام محمدی مدیر حوزه های علمیه استان نیز بعنوان سخنران پیش از خطبه ها، انتخابات آزاد در ایران اسلامی را محصول انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ناامیدکردن مردم از نظام دسیسه ای نخ نما از سوی دشمنان ملت ایران است.

در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته مسئولان دستگاههای اجرایی و دستگاه قضا پای میزهای خدمت، به مشکلات و مسائل مردم رسیدگی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار