نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار اعلام وعده‌های تحقق یافته در سفرهای شهرستانی استاندار به مردم شد و گفت: اینکه چه مقدار از مصوبات سفر رئیس جمهور انجام شده را باید بدانیم به سمع و نظر مردم برسانیم، باید جهاد تبیین صورت بگیرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰ 30 January 2024

به گزارش تابناک مازندران به نقل از معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در شورای اداری شهرستان ساری، اظهار کرد: از مهمترین مناسبت‌های پیش رو سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص) است و در کنارش ایام دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن و در ادامه‌اش انتخابات که مظهور جمهوریت، وفا و صفا را داریم که تبریک عرض می‌کنیم.

 

ضرورت اعلام وعده‌های تحقق یافته در سفرهای شهرستانی به مردم/ جهاد تبیین صورت بگیرد  

وی افزود: خدای بزرگ در قرآن هم به ما دستور داده به یاد نعمت‌های او بوده و خوبی‌ها را فراموش نکنیم، انسان گاهی محبت ها را فراموش می‌کند و تلخی را همیشه یاد دارد، درجای دیگر هم فرموده که یوم الله ها را فراموش نکنید چرا که تحول در جامعه ایجاد کرده است.  آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: یوم الله ۲۲ بهمن یوم‌الله عظیمی است که رژیم دو هزار و ۵۰۰ ساله‌ای که دست نشانده و ذلیل غرب بود و شوکت و عزت اسلامی ایرانی از بین برد سرنگون شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انقلاب اسلامی به همت امام راحل با حضور این ملت که دنبال مردی آنچنانی می‌گشت و این مرد دنبال مردمی این‌چنینی بود در تاریخ معاصر پیروز شد، چرا که اینها در این دوران یکدیگر را پیدا کردند و این همزمانی خودش توفیق و لطف الهی بود.

امام جمعه ساری تاکید کرد: روز قیامت از نعمت‌ها سوال می‌شود، اینکه می‌گوئیم به یاد نعمت‌ها باشید برای این است که جواب را برای روز قیامت آماده کنیم، به نعمت انقلاب اسلامی جنابعالی شده‌اید استاندار، بخشدار، امام جمعه، نماینده ولی فقیه یا فرماندار، سوال اینجاست که چه کردید از این قدرت برای خلق الله چه استفاده‌ای کردید؟ باید جواب آن را داشته باشید.

این مسئول خاطرنشان کرد: در روایت از امام حسین (ع) داریم که فرمودند بخشی از نعمت‌های خدا این است که مردم به تو محتاج شدند، سمت یا مقامی کسب کرده‌ای، فکر نکن که این نیاز خلق به تو دردسری برای توست، نه این نعمت خداست.

وی افزود: واقعا اینکه مردم می‌آیند درد و دل و بیان مشکل می‌کنند نعمت خداست اگر به دنبال رفع مشکل بروی شکرگزار نعمت بوده‌ای، در هر حال مسئولان تلاش زیادی کردند حال باید جهاد تبیین صورت بگیرد و مردم متوجه خدمات شوند.

 

ضرورت اعلام وعده‌های تحقق یافته در سفرهای شهرستانی به مردم/ جهاد تبیین صورت بگیرد  

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: یک پیشنهاد من به فرماندار ساری این است که آقای استاندار زحمت کشیدند به برخی از بخش‌ها سفر کردند ببینیم مثلا در سفر با دودانگه چند مشکل مطرح و چند حل شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: برخی مشکلات مربوط به منطقه به فلان دستگاه ارتباط دارد که یک سری ممکن است مانده باشد ما لیست اینها را داشته باشیم و پیگیری کنیم نه اینکه وعده بدهیم و اجرا نشود و مردم ناامید شوند و بگویند مسئولان دروغ می‌گویند، از این رو باید مشخص شود.

امام جمعه ساری اضافه کرد: در بحث افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر تعداد پروژه‌ها در هر بخش در قالب تابلو ابتدای هر روستا مشخص شود تا مردم ببینند و بدانند که چه کارهایی انجام شده و تشویق شوند.

وی اعلام کرد: جلب رضایت مردم مهم است، چه انتخابات باشد چه نباشد اهمیت دارد، اینکه چه مقدار از مصوبات سفر رئیس جمهور انجام شده را باید بدانیم به سمع و نظر مردم برسانیم.

آیت الله محمدی لائینی بیان کرد: در بحث دانش‌بنیان شدن کشاورزی واقعا مشکل داریم در بخش برنج، مرغ، دام، مرکبات، کشاورزی و غیره مشکل داریم‌، افزایش قیمت نهاده‌ها همچون جو و این مسائل فاجعه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: امیدواریم که چند صباحی که در میز خدمت نشسته هستیم نه خودمان را ببازیم و نه خدمت به مردم را فراموش کنیم لحظه لحظه از خدمت شما ثواب است، مشارکت حداکثری در انتخابات برای ما مهم است چرا که دل رهبر و امام زمان (عج) را شاد کرده و ایران قوی شکل می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار