فرماندار شهرستان بندرترکمن گفت: میزان صادرات بندرترکمن از سال گذشته با افزایش ۴/۵ برابری از ۳/۵ میلیون دلار به ۱۷ میلیون دلار رسیده و در بحث وزن هم از ۴ هزار و ۲۰۰ تن به ۲۷ هزار و ۴۰۰ تن رسیده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 30 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، نورمحمد جعفری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات تعریض و بهسازی باند شمالی جاده بندرترکمن به آق قلا در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار شهرستان بندرترکمن افزود: در سفر دور دوم رییس جمهور، باند جنوبی جاده بندرترکمن به آق قلا معروف به جاده مرگ با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی باند شمالی آن آغاز شد و تا پایان دولت سیزدهم به اتمام می‌رسد.

وی درخصوص پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان در دهه مبارک فجر عنوان کرد: ۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۴۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان و ۴۶۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۲۸۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و با اشتغال ۴۷۰ نفر به بهره برداری می‌رسد.

جعفری با اشاره به افزایش میزان صادرات از سال گذشته تا به امروز، عنوان کرد: میزان صادرات بندرترکمن از سال گذشته با افزایش ۴/۵ برابری از ۳/۵ میلیون دلار به ۱۷ میلیون دلار رسیده و در بحث وزن هم با رشد ۶/۵ درصد از ۴ هزار و ۲۰۰ تن به ۲۷ هزار و ۴۰۰ تن رسیده است.

وی گفت: کلنگ زنی اولین پاساژ روستایی کشور در روستای پنج پیکر، افتتاح سد سیجوال، بهره‌برداری از چمن مصنوعی مجموعه ورزشی قاندومی بندرترکمن از دیگر برنامه‌های شهرستان در دهه فجر است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار