سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام؛
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت : ۳ هزار برنامه در گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان اجرا می شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 30 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی چراغی‌پور بیان کرد : این برنامه‌ها در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی، خدماتی، عمرانی، ورزشی در ٢۵ کمیته تخصصی ستاد دهه فجر تدوین و در طول ایام الله دهه فجر امسال در سطح استان اجرا می‌شود.

وی مطرح کرد :  نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و ترسیم آینده‌ای روشن با مشارکت فعال اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و بیان دستاورد‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله اهداف برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی چراغی‌پور افزود  : اجرای این برنامه‌ها با حضور تماشایی و غرور آفرین مردم در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن و همچنین انتخابات اسفندماه همراه خواهد بود.

وی از مردم همیشه در صحنه استان دعوت کرد تا همراه و همصدا با ملت بزرگ ایران در سراسر کشور با شرکت فعال و پرشور در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر بار دیگر وفاداری و اعتقاد راسخ خود در دفاع از آرمان‌های والای نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار