کد خبر: ۱۱۵۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 27 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اسماعیل علوی با اشاره به ثبت رکورد جدید جوجه ریزی این شهرستان، اظهار کرد : با ثبت تعداد 2 میلیون و 819 هزار و 205 قطعه جوجه ریزی در دی ماه، رکورد جوجه ریزی این شهرستان و استان افزایش یافت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با یادآوری اینکه در تیر ماه امسال این شهرستان با ثبت بیشترین رکورد جوجه ریزی به مقدار 2 میلیون و 432 هزار و 839 قطعه بیشترین تعداد جوجه ریزی استان را دارد، تصریح کرد: با توجه به مناسبتهای مذهبی، باستانی و در جلسات منظم هفتگی برگزار شده با تشکلهای صنعت طیور و برنامه ریزی های انجام شده در ستاد تنظیم بازار شهرستان این میزان رشد در تولید محقق شد.

این مسوول افزود: طبق پیش بینی های قبلی در دی ماه امسال برای ذخیره سازی این کالای اساسی رکورد افزایشی تازه ای در جوجه ریزی سالن های این شهرستان و استان را شاهد هستیم.

وی در ادامه اضافه کرد : کشتارگاه صنعتی طیور فراز بال شهرستان ساری با 2 میلیون و 436 هزار و 488 قطعه بیشترین ورودی مرغ زنده برای کشتار داخل استانی را دارد.

علوی گفت: بیشترین میانگین وزنی مرغ های ارسالی به کشتارگاه در این شهرستان 2 کیلو و 500گرم و به تعداد 3 میلیون و 532 قطعه بوده است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار