مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور پایداری هرچه بیشتر شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی‌های ناخواسته تعداد ۱۱۵۸ عملیات ترموویژن یا گرمانگاری در سطح کلانشهر اهواز اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 23 January 2024

تابناک خوزستان: عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: به منظور پایداری هرچه بیشتر شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی‌های ناخواسته تعداد ۱۱۵۸ عملیات ترموویژن یا گرمانگاری در سطح کلانشهر اهواز اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود: تامین برق در شهرهای صنعتی مسئولیت شرکت‌های توزیع را دو چندان کرده است و می‌طلبد که خطوط برق مرتبا بازبینی شود و بررسی‌های میدانی و فنی بیشتری انجام دهیم.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون عملیات گسترده‌ای در حوزه شبکه فشار متوسط توسط تکنسین‌ها در گروه‌های عملیاتی صورت گرفته است.

شیاری گفت: به دلیل همزمانی گرمای شدید هوا و افزایش بار مصرف اشکالاتی بعضا روی تجهیزات بوجود می‌آید که لازم است به موقع شناسایی و رفع عیب شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۱۵۸ عملیات گرمانگاری روی تجهیزات شبکه اجرا و نسبت به تعویض تجهیزات و رفع عیب اقدام شده است.

شیاری یادآور شد: همراهی و همکاری شهروندان در تابستان گذشته با تلاشگران صنعت برق برای ما بسیار مهم و تاثیرگذار بوده که جای تقدیر از شهروندان اهوازی دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار