معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان گفت: ۶۳ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون برای تامین نیازهای بهداشتی مددجویانِ «سخت درمان»(صعب‌العلاج) استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 21 January 2024

هادی بنایی افزود: بخشی از لوازم بهداشتی مورد نیاز مددجویانِ سخت درمان شامل هشت هزار و ۵۰۰ بسته پوشینه و ۱۸ دستگاه اکسیژن‌ساز بود.

وی افزود: همچنین با هدف کمک به تامین هزینه‌های درمان و نگهداری یکهزار و ۳۵۲ بیمار زمینگیر، افزون بر ۱۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال واریز شد.

بنایی با بیان‌اینکه این گروه از مددجویان علاوه بر تنگناهای اقتصادی با رنج بیماری و هزینه‌های درمان نیز مواجهند، اضافه کرد: اکنون هفت هزار و ۴۱۶ بیمار خاص و سخت درمان تحت حمایت این نهاد از کمک هزینه‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مندند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان به ارائه بسته‌های خدماتی دولت از طریق صندوق بیماری‌های خاص و سخت درمان اشاره و بیان کرد: این نهاد و شورای عالی بیمه نیز فرانشیز بستری مددجویان، سهم دارو و لوازم مصرفی آنها را در تعهدات سازمان بیمه سلامت لحاظ کرده است.

به گفته وی؛ سهم تعهدات سازمان بیمه سلامت برای فرانشیز خدمات سرپایی مددجویان پیش از این ۷۰ درصد بود که اکنون به ۸۵ درصد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار