کد خبر: ۱۱۵۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 22 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی مردم پایه بهترین راه برون رفت از مشکلات فرهنگی در تفرجگاه‌های مازندران می باشد، گفت: تلاش داریم با همراهی و هم افزایی خادمیاران رضوی با محوریت ترویج سیره امام رضا(ع) زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران احسان آهنگر در هشتاد‌و‌ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی این خطه از شمال کشور ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رجب و سالروز ولادت امام جواد(ع) و امیرالمومنین علی(ع) با اشاره به دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: احداث چایخانه حضرت رضا(ع) در سراسر استان با همراهی شبکه خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) مورد توجه است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از فعالیت ۱۶هزار خادمیار رضوی در استان خبر داد و یادآورشد: ۵۰چایخانه رضوی به همت خادمیاران و یاوران رضوی در دیار علویان ایجاد می شود.

وی با اشاره به حماسه مردمی ششم بهمن آمل، برلزوم تبیین اهداف این قیام مردمی بین نسل نو تاکید کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان مازندران به سیاست‌های راهبردی گرامیداشت چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره و اظهار امیدواری کرد که جشن‌های باشکوه انقلاب به افزایش مشارکت عمومی در پای صندوق‌های رأی ختم شود.

وی با بیان اینکه مازندران به جهت فضای جغرافیایی و گردشگری مکانی برای گذران اوقات فراغت خانواده‌هاست اما به دلایل مختلف در مراکز تفریحی شاهد ناهنجاری‌های اجتماعی هستیم، گفت: باید برای ساماندهی فرهنگی مراکز تفریحی تدبیر شود. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار