مسوول ستاد برگزاری اعتکاف خراسان‌جنوبی گفت: تا امروز 6 هزار و 455 نفر از استان به‌صورت حضوری و در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند
کد خبر: ۱۱۵۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 20 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حسن صفری، مسوول ستاد برگزاری اعتکاف خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تا امروز ۶ هزار و ۴۵۵ نفر از استان به‌صورت حضوری و در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در اعتکاف سال ۱۴۰۱ خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به زمان باقی‌مانده به شروع اعتکاف امسال، پیش‌بینی می‌شود آمار معتکفان نسبت به سال گذشته ۲۵درصد افزایش داشته باشد.

وی بابیان تمدید زمان ثبت‌نام اعتکاف استان تا ۳ بهمن‌ماه در سامانه جامع اعتکاف، اظهار کرد: نظر به الکترونیکی شدن ثبت‌نام اعتکاف برای شرکت در اعتکاف امسال در استان تا امروز مورخ ۳۰ دی‌ماه ۲ هزار و ۹۵ نفر به‌صورت مستقیم در سامانه جامع اعتکاف به آدرس www.etekafskh.ir و بقیه به‌صورت حضوری ثبت‌نام کرده‌اند که طی چند روز آینده شاهد بالا رفتن مشهود آمار ثبت‌نام کنندگان خواهیم بود.

مسوول ستاد برگزاری اعتکاف خراسان جنوبی بابیان اینکه تاکنون ۲۵۰ مسجد آمادگی خود را برای برگزاری مراسم اعتکاف در خراسان جنوبی اعلام کرده‌اند افزوذ: از ۶ هزار و ۴۵۵ نفر ثبت‌نامی اعتکاف استان تاکنون ۴ هزار و ۴۴۵ نفر از خواهران و دو هزار و ده نفر برادران هستند.

حجت الاسلام صفری با اشاره به این که مساجد به‌شرط دارا بودن ظرفیت و شرایط لازم تا شب ۱۳ رجب برای پذیرایی از معتکفان اعلام آمادگی کرده اند، گفت: با توجه به ظرفیت محدود مساجد، مردم عزیز ثبت‌نام خود را معطوف به مراجعه حضوری در روز آخر در مساجد نکرده و افرادی که قصد شرکت در برنامه اعتکاف را دارند می‌توانند تا ۳ بهمن در مساجدی که ظرفیتشان تکمیل‌نشده است در سامانه www.etekafskh.ir که امسال برای اولین بار راه‌اندازی شده، ثبت‌نام کنند.

به گفته وی مراسم اعتکاف از سحر ۱۳ رجب شروع می‌شود و معتکف باید قبل از اذان صبح در مساجد برگزارکننده اعتکاف، حاضر شود.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار