معاون درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: ۵1 درصد جمعیت این استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 18 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مصطفی فلاحی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده استاندار چهارمحال و بختیاری از سازمان تامین اجتماعی گفت: طی ۲ سال گذسته ۲۱ هزار متر زمین بر اساس سیاست کلی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر ارائه دسترسی به خدمات درمانی، خریداری یا از طریق خیرین به سیستم درمان استان اضافه شده است.

معاون درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پنج مرکز درمانی و یک بیمارستان در این استان وجود دارد که ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر سالانه به مراکز ملکی این سازمان مراجعه می‌کنند و ۱۷ هزار بیمار در این مراکز بستری می‌شوند.

وی با اشاره به بحث خرید خدمت، افزود: ۱۱ بیمارستان در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که سالانه به بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مراجعین سرپایی و بیش از ۴۴ هزار نفر بیمار بستری، خدمت‌رسانی می‌کنند.

فلاحی اضافه کرد: معماری و تاسیاست مراکز درمان شهرستان‌های سامان و شلمزار انجام شده است و درمانگاه شماره یک شهرکرد مرحله معماری تمام شده است و تا پایان سال مناقصات این سه مرکز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در بیمارستان امام علی (ع) قسمت‌هایی از جمله درمانگاه دندان‌پزشکی، مرکز تغذیه، تغییر تاسیسات، انبار بیمارستان ایجاد شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ۵۱ درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که مراکز موجود نسبت به آمار گفته شده، پایین‌تر از استاندارد‌ها است.

وی اظهار داشت: بازسازی زایشگاه و NICU بیمارستان امام علی (ع) شروع شده و کار‌های اولیه در حال انجام است.

فلاحی خاطرنشان کرد: تا سال آینده باز‌سازی تمامی بخش‌های بیمارستان انجام می‌شود، همچنین تجهیز بیمارستان به ام آر‌ای و سی تی اسکن در دست اقدام است که در مراحل اولیه خرید قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار