جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:
جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: کشور در صنایع دفاعی دارای توانمندی های ویژه ای است، به‌ گونه‌ای که این ظرفیت ها موجب نا امیدی دشمنان شده است
کد خبر: ۱۱۴۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 18 January 2024

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی با بیان اینکه توانمندی نیروهای مسلح در حوزه دفاعی، افزایش امنیت کشور را به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: امروز شاهد این هستیم که بسیاری از نیروهای انقلابی به قدری توانمند هستند که تمامی نقشه‌های دشمنان برای آسیب رساندن به مردم خنثی شده است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به جایگاه ویژه پدافند در حوزه دفاع از آسمان کشور، افزود: توانمندی بالای نیروهای نظامی، توسعه صنایع دفاعی و خودکفایی در کنار رشادت‌ های مردم از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، دشمن را از توطئه نظامی مأیوس کرده است.

وی با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی امنیت پایداری را برای آسمان امن ایران ایجاد کرده است، عزم نیروها را برای اقدامات تاکتیکی و عملیاتی و مقابله با هرگونه تهدید های احتمالی دشمن اعلام کرد.

سرتیپ دوم خلیل آبادی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول مدت 45 سال، هیچگاه از مواضع اصلی خود کوتاه نیامده است، اذعان کرد: طبیعی است چنین نظامی مورد تهدید دشمنان واقع شود، زیرا استکبار جهانی استقلال و عدم وابستگی را برای کشور ما نمی پذیرد.

وی افزود: دشمن چندین بار تلاش کرد در زمینه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به این کشور ضربه بزند، اما هر بار با تدابیر رهبر معظم انقلاب و اتحاد مردم در تلاش های مذبوحانه خود ناکام و رسوا شد.

خلیل آبادی نیز در سخنانی با اشاره به چهار دهه استقامت ملت در برابر انواع توطئه‌ های دشمنان و ناکامی تمامی نقشه‌ های آنان، اذعان داشت: اینک دشمنان به جنگ ترکیبی روی آورده‌اند که به توفیق الهی و با همراهی مردم و اقتدار نیرو‌های نظامی و انتظامی در این جنگ‌ هم دشمن ناکام خواهد ماند و آن‌ که پیروز و سربلند در تاریخ خواهد ماند، ملت مقتدر و ولایی ایران اسلامی تحت فرماندهی رهبر انقلاب خواهد بود.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان با اشاره به اینکه توانمندی‌ های دفاعی کشور دشمن را نا امید کرده است، خاطر نشان کرد: توان رزمی و عملیاتی نیروی پدافند هوایی روز به روز در حال ارتقاست و ما توانمندی خود را متناسب با تهدیدات روز دنیا افزایش می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار