هوای کلانشهر اصفهان در بیست و ششمین روز از زمستان سالم است.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 16 January 2024

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز سه‌شنبه بیست و ششم دی با میانگین ۶۱ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۵۸، میدان انقلاب با ۶۱، خیابان پروین اعتصامی، رهنان و سپاهان‌شهر با ۵۶، پارک زمزم با ۷۷، دانشگاه صنعتی با ۵۵، رودکی با ۵۴، زرین‌شهر با ۹۱، خیابان زینبیه با ۸۱، خیابان فرشادی با ۵۲، خیابان فیض با ۶۰، کردآباد با ۶۷ و ولدان با ۷۵، زرین شهر با ۹۱، شاهین‌شهر با ۶۷ و مبارکه با ۶۹ AQI در وضعیت وضعیت زرد وقابل قبول گزارش شد.
اما ایستگاه خیابان کاوه و خیابان میرزا طاهر با ۴۸ و ۳۵ AQI شرایط پاک را نشان می‌دهد.

این در حالی است که شاخص هوا همچنین در ایستگاه قهجاورستان با ۱۱۵، بزرگراه خرازی با ۱۰۲ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
ایستگاه سنجش آلودگی هوادر خیابان‌ استانداری وهمچنین شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

برچسب ها: هوای سالم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار