مدیرکل دفتر بازرسی استانداری بوشهر:
قلی پور گفت: شفاف سازی و آگاهی بخشی به مردم ، حفظ حقوق مردم و جبران خسارات وارده به اشخاص حقوقی و حقیقی ، عمل به قانون، قانون گرایی و قانون پذیری از مهم ترین نکاتی است که نیاز است در زمینه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری مورد توجه قرار گرفته و به آن عمل کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 19 October 2015
تابناک بوشهر: مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری بوشهر گفت: صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و مبارزه با فساد از اولویت های کاری این مجموعه در دستگاههای اجرایی است.

عباس قلی پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه افزود: صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری می تواند اطمینان مردم به دولت و رضایتمندی بین دولت ومردم، تفاهم و خوش اندیشی مردم و دستگاههای اجرایی را افزایش دهد.

وی بابیان اینکه دردین مبین اسلام و سخنان رهبرمعظم انقلاب و رییس جمهوری بر خدمت خالصانه و بدون منت به مردم تاکید زیادی شده است، گفت: هر مدیری یک گام در این زمینه بردارد خدمت بزرگی به نظام مقدس کرده است .

وی بیان کرد: ما مسئولان خادم مردم هستیم و این افتخاری است که خداوند در نظام مقدس جمهوری اسلامی نصیب ما کرده است.

قلی پور گفت: شفاف سازی و آگاهی بخشی به مردم ، حفظ حقوق مردم و جبران خسارات وارده به اشخاص حقوقی و حقیقی ، عمل به قانون، قانون گرایی و قانون پذیری از مهم ترین نکاتی است که نیاز است در زمینه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری مورد توجه قرار گرفته و به آن عمل کنیم.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری بوشهر ادامه داد: ارایه خدمات کمی و کیفی به بهترین وجه ممکن و تکریم ارباب رجوع دو خواسته مردم در هنگام مراجعه به دستگاههای اجرایی است.

وی گفت: تکریم ارباب رجوع یکی از سیاست های اساسی دولت است و دراین راستا استاندار بوشهر روی این موضوع تاکید و بطور مرتب و مستمر درقالب منشور 10 ماده ای آن را در حوزه کاری و سفرهای خود به نقاط مختلف استان مدنظر قرار داده و دنبال می کند.

قلی پور افزود: صانیت از بیت المال ،پاسخگویی شفاف و صریح، خدمات رسانی برتر نوین و کیفی ، رصد خدمات ارایه شده ،توجه به اصلاح فرایندهای سازمانی کمک شایانی به امر صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری می کند.

وی اضافه کرد: وجدان کاری، انضباط اجتماعی ، ساده زیستی ، صرفه جویی ، فرهنگ خود کنترلی ازطریق اشاعه ارزش های دینی و انسانی و توسعه اخلاق حرفه ای نیز بایستی در سطح همکاران توسعه داده شود.

وی با بیان اینکه این دفتر در سه حوزه فعالیت دارد، گفت: حوزه حقوقی بخشی از فعالیت این دفتر است که مغفول مانده بود و از زمان مسئولیت با رهنمودهای استاندار تحول جدی پیدا کرد.

قلی پور افزود: دراین بخش حرکت بسیار وسیع و عمیقی انجام شد و از زمان احیا در تمامی محاکم قضایی و دادگاهها در هیچ موردی اجازه داده نشد حتی یک حکم بر علیه دولت صادر شود.

وی گفت: در بخش ارتباطات مردمی این دفتر کارهای خوبی از جمله راه اندازی سامانه تلفنی 111 (سامد) که پل ارتباطی بین دولت و مردم است انجام شد.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری بوشهر بیان کرد: در جریان سفر رییس جمهوری سامانه سامد دفتر ارتباطات مردمی خیلی خوب عمل کرد و درکشور به عنوان بهترین استان شناخته شد.

وی افزود: دراین راستا در سه ماه به تمامی شکایات و درخواست های مردم پاسخ داده شد که یک رکورد در کشور محسوب شد بگونه ای که از نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور بصورت کتبی تقدیر شد.

قلی پور گفت: در ارزیابی سالانه ادارات کل بازرسی و امور حقوقی در تمامی کشور که بتازگی نتایج آن اعلام شد استان بوشهر جز و چهار استان برتر کشور و رتبه دوم را کسب کرد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار