مراسم رونمایی از راهکار پوز اندرویدی متصل به سامانه مودیان شرکت معتمد هوشمند تکسا، با حضور دکتر سید محمدهادی سبحانیان، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور، رئیس اتاق اصناف تهران و رئیس صنف طلا و جواهر در سازمان امور مالیاتی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ 15 January 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از رسانه مالیاتی ایران، سید محمدهادی سبحانیان  در این مراسم اظهار داشت: با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، به‌صورت سیستماتیک برای مودیان اظهارنامه برآوردی تولید خواهد شد و دغدغه تکمیل آن که برای برخی دشوار بود، از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه با استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های معتمد، بسیاری از تکالیف مالیاتی مودیان و فعالان اقتصادی تسهیل و به ساده‌ترین شکل ممکن انجام خواهد شد، بیان داشت: به کمک شرکت‌های معتمد از جمله شرکت معتمد هوشمند تکسا، آموزش بدون پرداخت هزینه گزاف انجام شده و راهکار‌هایی متعددی از جمله پوز اندرویدی و اپلیکیشن به مودیان ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان امور مالیاتی از آمادگی بدون محدودیت سازمان از جمله تامین نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اصناف بویژه طلافروشان در سراسر کشور سخن گفت و اظهار امیدواری کرد: با برگزاری جلسات متعدد و ایجاد تفاهم از طریق گفتگو با اصناف و اتاق‌ها و تبیین مزایا برای ایشان، در مسیر اجرای این قانون گام مشترکی برای شفافیت اقتصادی کشور برداریم.

گفتنی است با راه‌اندازی دستگاه‌های فوق توسط شرکت معتمد هوشمند تکسا، امکان صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم به منظور تسهیل اتصال اصناف مختلف بویژه صنف طلا و جواهر به سامانه مودیان فراهم می‌شود.

شرکت معتمد هوشمند تکسا، با نام تجاری «تکسا» ارائه‌دهنده خدمات جامع و متنوع سازمانی به مودیان مالیاتی است که با سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌های توسن، توسن تکنو و تراکنش همراه ایمن در صنعت فناوری‌های مالی ایران شکل گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار