نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: دهه فجر فرصت تبیین، روشنگری و آگاهی‌بخشی هدفمند به مردم در باره اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ 10 January 2024

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در جلسه ستاد عالی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان افزود: افکار عمومی از برخی مسائل آگاهی ندارند لذا وظیفه ماست که در این زمینه اطلاع‌رسانی کنیم همچنان که در قرآن کریم بر تبیین و روشن کردن ذهن مردم تاکید شده است.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: جنگ صفین و شکل‌گیری خوارج بدلیل جهل و ناآگاهی مردم بود و ریشه بیشتر ایراد گرفتن‌ها نیز ندانستن و بی‌توجهی است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد، پیروی از اخبار فاسقان را مانع روشن شدن ذهن انسان عنوان و خاطرنشان کرد: در قرآن کریم بارها تاکید شده است که در این مواقع، انسان خود موضوع را بررسی کند و بدون تحقیق حرف فاسق را نپذیرید که پشیمانی بدنبال خواهد داشت.

وی افزود: این که برخی می‌گویند انقلاب برای ما چه کرده است، بدلیل آن است که از پیشرفت‌ها آگاه نیستند در حالی که مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی این است که ما را از زیر بار سلطه کُفار نجات داد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: کُفار از اینکه کوچکترین خیری به مسلمانان برسد ناراحت و از وارد شدن کمترین آسیب به مسلمانان خوشحال می‌شوند که به توصیه قرآن کریم در برابر این خوشحالی و ناراحتی دشمنان باید صبر و تقوا پیشه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار